6 Reacties

4 maanden geleden

Ik zou zo de verloskundige bellen. Je onderdruk is wel wat hoog dus een extra controle is nooit verkeerd gezien je klachten ☺️ voor zulke dingen zijn ze ook dus vooral niet afwachten dan weet je het ook als het voor jou gewoon bij je laagste weekjes hoort

4 maanden geleden

Had ik gisteren (36.4). Extra controle gehad en check op eiwitten in de urine. Gelukkig alles goed. Nu steenkoud en af en toe een heel licht krampje. Zou idd voor de zekerheid even de vk bellen gezien je onderdruk licht verhoogd is

4 maanden geleden

Ik hoop dat je inmiddels al gebeld hebt (gezien het tijdstip nu)? Je onderdruk is iig wel (wat) hoog, maar dat ligt ook aan wat normaal je bloeddruk is (tijdens de zwangerschap).

4 maanden geleden

Bellen! Je kunt alleen maar spijt hebben van dat je niet hebt gebeld dan dat je het wel hebt gedaan. Dit is hun werk hè!

4 maanden geleden

Ik hoop ook dat je inmiddels gebeld hebt en dat je even gecheckt bent.

4 maanden geleden

Bedankt allemaal! Ik heb inderdaad gebeld en werd toch doorgestuurd naar het ziekenhuis. Nu weer thuis, maar ik word zondag weer verwacht. De uitslagen waren goed, maar vanwege mijn klachten willen ze me nog terugzien. Bedankt voor jullie adviezen!