7 Reacties
één maand geleden
Hoe vaak drinkt ze? Zit er genoeg tijd tussen om het te verteren? Misschien helpt dat ook al
één maand geleden
Reactie op CarolineF1986
Hoe vaak drinkt ze? Zit er genoeg tijd tussen om het te verteren? Misschien ...
ze drinkt om de 3/4 uur
één maand geleden
Reactie op babyloveee
ze drinkt om de 3/4 uur
Wat fijn! En balen dat de reflux blijft.. heb helaas geen ervaring met de melk. Liefs
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Mag ik vragen hoe de reflux zich uit bij jouw dochter? Hier ook struggles m ...
Ik zou echt blijven doorrammen bij de huisarts! Mijn dochter huilde echt uren achter elkaar, waardoor we wisten dat iets niet klopte. Ook zagen we dat ze steeds aan het slikken was.
één maand geleden
Reactie op babyloveee
Ik zou echt blijven doorrammen bij de huisarts! Mijn dochter huilde echt ur ...
Mijn dochter spuugt echt veel en ook de gehele tijd tot de volgende fles 4 uur later. Na de fles spuugt ze gewoon melk maar daarna is het vooral gewoon zure bende… dan beginnen ook de oprispingen, slikken, stikken en huilen.
Ze huilt hier niet de hele dag, ‘enkel’ bij de oprispingen en als ze daar last van heeft kan ik haar ook niet neerleggen.
Nutriton en pure johannesbroodpitmeel geprobeerd, krijgt ze vreselijke buikpijn van. Verder natuurlijk goed boeren, rechtop voeden, lang omhoog houden, andere fles etc.
Ik wil vooral voorkomen dat de pijn met die oprispingen erger wordt. Het begon met zuur kijken, daarna was het moeilijk kijken, toen was het mopperen en nu is het huilen. Kan er gif op innemen dat dit natuurlijk steeds erger gaat worden…
12 dagen geleden
Misschien hebben jullie hier iets aan. Mijn zoontje heeft ook hevige reflux. Opgenomen in het ziekenhuis vanwege gewichtsafname. Gewone nutrilon met Nutriton slaat langzaam aan! Symptomen waren: 4/5 x spugen bij elke voeding (onder het voeden, erna en soms nog een uur erna) let vooral op je kindje zijn gewicht! Zolang hij aankomt en geen overmatige last heeft dan is het een kwestie van tijd… het eerste jaar is gewoon pittig en op advies van de arts bij 4/5 maanden beginnen met fruithapjes dat kan zoveel schelen voor de baby’s omdat het zwaarder ligt op de maag! Sterkte allemaal!