6 Reacties

MOD

één dag geleden

Goeiemorgen, hier drinkt ze ook haar laatste flesje meestal tegen 19h en word ze wakker rond 7a8h, soms nog in de nacht maar ik maak er niet van :) en hoeveel drinkt hij nu? Je kan evt proberen om naar 180cc te gaan?

één dag geleden

Ik lees hier zo vaak om 19:00 naar bed, maar dat is toch geen moeten? Als hij om 18:00 trek heeft, zou ik ‘m dan eten geven en dan om 21:00 mogelijk nog een kleine laatste voeding voor de nacht! Ik zou de kleine meer volgen ipv een schema ☺️

één dag geleden

Ze zijn zo'n 12 uur per dag wakker (inclusief dutjes overdag). Zo kun je er een beetje rekening mee houden.

één dag geleden

Hier bijna 3,5 maand. Wij geven middag fles om 14.30 en avond fles om 18.00 dan rond 18.30 naar bed. Beide flessen 180cc. Denk dat we dat al gaven voordat hij 3 maanden was. En om 22.00 uur nog een kleine avond voeding van 120/150cc. Dan slaapt hij door tot 7.30 ongeveer.

9 uur geleden

Maken jullie de baby dan wakker om 22 uur?

8 uur geleden

Reactie op amyvr1995

Maken jullie de baby dan wakker om 22 uur?
Laatste tijd moeten we hem wel vaker wakker maken rond deze tijd. Soms is hij al uit zichzelf wakker. Maar we maken hem wel idd altijd om 22.00 uur wakker als hij nog niet wakker is.