11 Reacties
één maand geleden
Reactie op Charis91
Prima schema 😊 wij doen dit ook zo! Alleen dan slaapt hij langer per dutje ...
Ik zit ook een beetje met de voeding van 19.00 uur. Beste om hem dan op bed
te leggen na zijn voeding? Of pas rond 20.30 bijv? Dankjewel voor je hulp!
één maand geleden
Wij hebben ook ongeveer dit schema! Prima zo toch!
Wij geven alleen wel de fles binnen een half uur na haar slaapje, omdat ze anders al weer moeier word en dan moeilijker haar fles drinkt. Dus na haar ochtendslaap zit er maar 3 uur tussen en ‘s middags wel weer 4 uur. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Laatste avondvoeding is bij ons rond 17.30/18.00 en daarna is ze echt moe omdat ze tussen 15.00-17.00 alleen maar hazenslaapjes wil doen, dus dan gaat ze eerder naar bed.
één maand geleden
Reactie op MoedigeBos436408
Ik zit ook een beetje met de voeding van 19.00 uur. Beste om hem dan op bed ...
Ik houd me aan de wakker tijd van 60 á 90 minuten. Meestal hij gaat dus binnen 60 á 90 minuten na zijn voeding naar bed. Als ik hem meteen in bed leg dan wilt die niet slapen 😊 dus hier gaat hij meestal rond 20 uur, 20:30 inderdaad naar bed.
één maand geleden
Ik lees mee! We hebben hetzelfde schema enkel zit ik nog met de dutjes. Soms zijn het enkel hazeslaapjes en zie ik dat ‘ie nog wel moe is of maar hij slaapt niet verder na het hazenslaapje en is dan erg huilerig tot de volgende fles, en dan is ‘ie dus eigenlijk alweer gelijk moe na het volgende flesje. Zijn hier meer mensen die hiermee zitten? Vooral richting de fles van 19;00. Voorheen deed ie nog een dutje van 18:00 tot 19:00 ( konden wij nog even in alle rust eten) maar dat is laatste tijd ook niet meer. Hoe doen we de meeste mensen het met avondeten? Na de fles van 19:00 of ?
één maand geleden
Reactie op mariskaMisk
Ik lees mee! We hebben hetzelfde schema enkel zit ik nog met de dutjes. Som ...
Hier krijgt ze rond 18.00 de laatste fles. Ik maak haar als ze een goed laatste dutje doet om 17.00 wakker. Dan in bad/douchen of alleen omkleden voor de nacht. Dan geeft mijn vriend haar de fles en ga ik koken. Soms bereid ik ‘s middags als ze slaapt al wat voor. Rond 18.00/18.30 gaat ze dan naar bed en slaapt ze eigenlijk gelijk. Dan gaan wij eten.
één maand geleden
Reactie op mariskaMisk
Ik lees mee! We hebben hetzelfde schema enkel zit ik nog met de dutjes. Som ...
Mijn dochtertje is nu 11 weken oud en heeft sinds 1 week wel een redelijk ritme. Vaak wordt ze wakker rond 7 uur in de ochtend. Ik voed haar zo ongeveer elke 3 uur, aangezien ze nog 5 voedingen wilt. Rond 4/5 uur geef ik haar een fles. Dan begin ik daarna met koken en is zei nog even aan het “spelen” in de boks. Of papa wiegt haar in slaap. Als zei slaapt (wel een kort hazenslaapje) eten wij. Hierna ruimen we snel af. Dan ga ik haar douche en klaarmaken voor de nacht. Hierna krijgt ze in de slaapkamer rond 19:30/19:45 de laatste fles en hierna slaapt ze redelijk snel in tot de volgende ochtend 7 uur.
één maand geleden
Reactie op Mom|Dad
Mijn dochtertje is nu 11 weken oud en heeft sinds 1 week wel een redelijk r ...
Wat lekker dat ze doorslaapt! Klinkt als een goed schema. Misschien dat we ook weer rond de 3uur gaan voeden ipv 4 want het lang wakker blijven of wakker maken zodat ie niet te lang slaapt voor de avond resulteert meestal alleen in een huilerige baby
één maand geleden
Reactie op mariskaMisk
Wat lekker dat ze doorslaapt! Klinkt als een goed schema. Misschien dat we ...
Soms moet je ook even een periode kijken hoelaat ze “normaliter” wakker wordt en in de avond in haar avond/nacht slaap komt. Ik weet niet of je daar zelf al wat vaste tijden in ziet? Bij mij is het ook pas sinds 1 week hoor, dus soms ook kwestie van tijd en geduld haha. Ik heb ook erg moeten zoeken.