Heeft er iemand ervaring met een Aeromoov reisbedje?
Ik heb er een gekocht die we binnebkort willen gebruiken op vakantie. Nu vind ik het matrasje dat erbij zit zo dun dus ik wil een soort topmatrasje kopen. Net zoals je bij een boxspring eigenlijk ook hebt. Hebben jullie tips?
De enige topmatrasjes die ik vind zijn 60 bij 120. De afmetingen van de aeromoov zijn 60 bij 110. Er is ook een Aeromoov topper maar die lijkt me ook erg dun.
Wij hebben deze!
Ik heb ook een extra matrasje gekocht bij de IKEA. Deze was 10 cm te lang. Dit eraf gehaald & doe de matrasjes samen in 1 hoeslaken. Gaat perfect! Altijd op vakantie of iets wordt het gebruikt met 2 matrasjes in 1 hoeslaken.
Wij hebben de Aeromoov. Matras van de co-sleeper is ongeveer even dun. Hebben ons laten vertellen dat veel dikker niet nodig is, omdat ze toch nog niet zoveel wegen.
Mag ik vragen hoe je het "teveel" eraf hebt gehaald?
Ah ja tuurlijk! Volgens mij heb ik dat eraf geknipt. Het matrasje van IKEA is niet heel erg dik en kon er makkelijk doorheen komen. Uitgemeten en een streep gezet op het matras
Wij hebben de Aeromoov! Onze zoon slaapt er heerlijk in, met bijgeleverde matras. Vaak is een ander matras aanschaffen ervoor niet aan te raden i.v.m. veiligheid. Zeker als het matras wat kleiner is en er komt aan de zijkant een opening waar ze met hun gezicht “vast” in kunnen zitten.
Wij hebben de Aeromoov! Onze zoon slaapt er heerlijk in, met bijgeleverde m ...
Daar heb je ook een goed punt... niet over nagedacht. Al zijn de matrasjes voor reisbedjes wel in dezelfde breedte verkrijgbaar. Gaat zich bij de Aeromoov alleen om de lengte die standaard 120 is maar bij de Aeromoov 110.