Sinds deze week aan het afbouwen met bv. Als het lukt probeer ik 1 voeding per week af te bouwen, als mijn productie het toe laat. De eerste twee keer flesvoeding dronk ze wel, al was het niet veel maar sinds gisteren slaat ze dus een voeding over omdat ze dan de fles weigert. Ik probeer het ongeveer een uur lang met tussenpozen want anders raakt ze echt overstuur. Toch krijg ik er echt niks in. Kan het kwaad dat ze nu dus minder drinkt? Het gaat tot nu toe om 1 fles, voor de rest drinkt ze ongeveer 7 keer aan de borst. Kolven is helaas geen optie voor mij. Wel steeds geprobeerd afgelopen periode zodat ze ook aan de fles gewend raakte en bij die kleine beetjes nam ze wel de fles. Ze is 14 weken en een gezonde meid van 6kg en 62cm, dus in die zin maak ik me niet heel gauw zorgen dat ze te weinig groeit maar toch.. Pff die onzekerheid, het liep zo lekker met de bv totdat mijn menstruatie weer kwam en de productie sterk afnam waardoor het voeden een struggle werd voor ons allebei. En dan de hormonen die nu alle kanten opvliegen en het gevoel te falen.. Ik baal er van. Iemand herkenning en/of tips? (Mbt kolven geen tips nodig, dat gaat helaas echt niet)