25 Reacties
2 jaar geleden
Mijn lichaam kan doen wat mijn hart gelooft.
Mijn baby is sterk en gezond
Ik vertrouw op mijn lichaam en op mijn baby
2 jaar geleden
Mooie 😍 heb het idee dat er niet zo veel vrouwen zijn die gebruik maken van affirmaties. Zag er zelfs nog niet eerder een topic over!
2 jaar geleden
Prachtige zinnen zeg! Ik ben ook al in Canva mooie kaarten aan het maken met de affirmaties. Zag hier iemand die het op de spiegel heeft geplakt. Ik heb nog geen vorm bedacht om mijzelf er meer aan te herinneren. Wat doen jullie hierin?
2 jaar geleden
Ik ben sterk en gezond
Mijn baby is sterk en gezond
Wij zijn samen sterk en gezond ❤️
2 jaar geleden
Mooi dit.
Het is een wonder wat er gebeurt
Ik zorg goed voor mezelf en mijn baby
Samen groeien we goed en sterk
Ik heb vertrouwen dat het goed komt
Ik kijk uit naar jou kleine baby
2 jaar geleden
Wat leuk. Waar heb je deze gevonden? Ik doe er steeds een van YouTube, maar die is in het Engels. Ik ben er mee begonnen tijdens het proberen zwanger worden. Wij waren al lang bezig, maar ik raakte maar niet zwanger. We hadden ons al aangemeld voor IVF. Toen ben ik affirmaties gaan doen vanaf mijn eisprong en gaan geloven dat ik zwanger zou raken en toen was het raak. Heel bizar. Ik ben altijd best nuchter, maar vond dit wel heel bijzonder.☺️
2 jaar geleden
Ik zeg zelf 3x per dag de zin: ik ben een gezonde baby aan het ontwikkelen, die ik ga voldragen ☺️
2 jaar geleden
Reactie op Zuiver
Ik zou denk ik gek worden. Want mijn lichaam heeft me al 3 keer in de steek ...
Hi, ja snap ik dat je dat misschien hebt hoor. Het is natuurlijk ook geen wondermiddel (helaas) om een gezonde zwangerschap af te dwingen. Ik gebruik affirmaties juist als ik negatief ga denken, omdat het soms zo lastig is om positief te blijven. Voor mij helpt het in ieder geval om iets positiever en met meer vertrouwen te denken. Hopelijk vind je iets wat voor jou werkt ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Anoniem02072024
Wat leuk. Waar heb je deze gevonden? Ik doe er steeds een van YouTube, maar ...
Bijzonder inderdaad en wat fijn! Ik haal inspiratie vooral vanuit Engelstalige teksten. Zijn er maar weinig in het Nederlands te vinden inderdaad. Vandaar dat ik dacht ga een topic aanmaken 😊. Elkaar inspireren met mooie teksten ✨
2 jaar geleden
Oh wat mooi dat er meer zwangere dames op deze mooie manier bezig zijn met hun zwangerschap. Ik leef ook vanuit de visie dat alles wat je met liefde aandacht geeft groeit. Vanaf de dag dat wij een positieve test in handen hadden (1 nov) heb ik op de spiegel in de badkamer de affirmatie 'ik draag een liefdevolle en gezonde baby in mijn buik'.
Op 24 nov hadden we de echo en zagem we 2 kloppende hartjes 🥰🥰 dubbel geluk dus! De affirmaties nu aangepast naar het meervoud.
Ik spreek mijn beebs elke dag liefdevol toe en hou het beeld voor me dat we straks 2 ukjes in een bedje hebben liggen.
Mensen om mij heen zijn wat negatiever, advies bijv om nog geen kinderwagen in huis te zetten want dat brengt ongeluk, nog niks aan te schaffen want stel het gaat mis. Deze woorden zijn niet toegestaan in ons huis!
Afgelopen maandag zaten we bij de gyn ivm medische indicatie en vanuit klinisch oogpunt worden dan wel ff alle risico's voorgeschoteld. Ik liep behoorlijk emotioneel de deur uit daar. In de avond mezelf wel herpakt, want nee...die risico's bestaan zeker, maar ik wil vanuit liefde en optimisme deze zwangerschap doorlopen, vol vertrouwen op de kracht van mijn lichaam, we zijn niets voor niets 'gekozen' door deze tweeling!
2 jaar geleden
Reactie op Deesf85
Oh wat mooi dat er meer zwangere dames op deze mooie manier bezig zijn met ...
Dit precies!! Heel mooi. Ik ben nu ook zwanger van een tweeling en ging eerst helemaal op in alle doemscenario’s maar nu denk ik er niet meer aan en ben ik gewoon dankbaar dat ik deze wondertjes mag dragen. Wij hebben wel al de autostoeltjes en alles. Kinderwagen hadden we nog van mijn vorige kindje.