10 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou toch nog een stapje terug gaan qua speen. Ik zou de 0 maanden speen pakken en dan degene met ‘1 drupje’. En anders de dr. Browns fles met de prematuur speen. Die raadden mijn collega’s bij de babywinkel waar ik werk vaak aan als baby’s te snel de fles op hebben. Hoop hiermee een beetje goed advies te hebben gegeven 🩷 succes

3 maanden geleden

Misschien dat de houding ook nog kan schelen. Weet niet of je hem op zijn rug houdt tijdens het voeden, maar anders kan je proberen om hem op zijn zij te leggen. En af en toe de fles te laten zakken zodat de melk niet vanzelf in zijn mondje loopt. Dit is hoe ik het geleerd had in het ziekenhuis

3 maanden geleden

Even googlen op ‘therapeutisch voeden’. Dat kan helpen.

3 maanden geleden

Hier dronk onze kleine ook te snel en was hierna onrustig omdat hij niet geregistreerd had dat hij genoeg gedronken had. Overgestapt naar dr brown fles met prematuur speentje en sindsdien is het een mega tevreden baby!

3 maanden geleden

Ons zoontje is vijf weken en hij drinkt zijn flesje ook super snel leeg. Wij gebruiken nu de Dr brown fles met prematuur speen, hij drinkt nog steeds snel maar gaat stuk beter!

3 maanden geleden

Er bestaat van deze fles ook een maatje nul speen denk ik. Probeer die eens! De hoeveelheid lijkt mee meer dan genoeg. Probeer rechtop de fles te geven, soms wat pauze en een biertje tussendoor.

3 maanden geleden

Reactie op kich

Er bestaat van deze fles ook een maatje nul speen denk ik. Probeer die eens ...
Proost! 😁

3 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Proost! 😁
Oh haha!!! Autocorrect 😂🍻

3 maanden geleden

Reactie op kich

Er bestaat van deze fles ook een maatje nul speen denk ik. Probeer die eens ...
😂😂😂

3 maanden geleden

Mijn baby drinkt net traag uit de avent flessen, maar nadien heeft ze ook altijd erge krampjes. Aan de difrax, hegen en mam flesjes drinkt ze veel beter