Ik ben echt even zo benieuwd hoe jullie dit doen. Ik heb namelijk nu al voor de zoveelste keer een afspraak afgezegd omdat ons kindje (18wkn) nog geen ritme heeft met haar slaapjes (probeer wakkertijden aan te houden maar let vooral op slaapsignalen). Zij is ZO alert dat als ik een afspraak met visite door zou laten gaan tijdens haar slaapje, ze wakker zou worden en nog minder slaapt dan ze al doet. Ze slaapt overigens voornamelijk in de draagzak omdat ze in bed ook na 10/20 minuten weer wakker wordt. Soms slaapt ze wel 90 min in de draagzak maar zoals vandaag is dit elk dutje 20 minuten (1x bed, 1x draagzak)
Ik weet echt niet hoe ik zo dingen moet plannen. Hoe doen jullie dit? Laat je visite dan gewoon doorgaan en dan slaapt je kindje maar niet (vandaag 2x 20 min dutje en dan dus de afspraak tijdens haar 3e dutje) waar ze dus eigenlijk 60 en 120 min geslapen zou moeten hebben volgens richtlijnen ( de nachten haalt ze ook de 12 uur namelijk nooit)
Ze heeft afgelopen 2 dagen ook al minder geslapen omdat we "eropuit" waren en heb zelf het idee dat het elke keer verslechterd. CB zei misschien gewoon accepteren dat ze minder slaap nodig heeft en meer aan mezelf denken met erop uit gaan. Ik merk als ik met haar in de rust en in het donker zit thuis dat ze dan dus wel vaker beter slaapt. Anyways. Waar doe je goed aan? Ben dus niet perse opzoek naar slaapadvies (ten zij je echt een gouden tip hebt maar heb al 10000 dingen gelezen inmiddels) maar meer hoe jullie dan dingen plannen?