13 Reacties
3 maanden geleden
Uiteindelijk ben ik pas echt afgevallen toen ik workouts ging doen. Daarnaast merkte ik ook dat ik pas na 9 maanden weer echt in oude vorm kwam, had bij mij meer tijd nodig dan ik had verwacht.
3 maanden geleden
Hier precies hetzelfde! Ik ben 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap 🙈 en was de eerste 2 weken na de bevalling 11 kilo kwijt. Nu ben ik 4 weken geleden bevallen en ben ik nog steeds op datzelfde gewicht. Die overige 9 kilo lijken er maar moeilijk af te gaan. Als het straks weer mag wil ik wel weer gaan sporten. Denk dat dat ook meehelpt
3 maanden geleden
Reactie op Anne692
Ja ik ben ook nog steeds 4 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap terwijl i ...
Van de eerste weet ik nog dat ik na een maand dacht dat het nooit meer goed kwam, en dat ik na een maand of 9 dacht: hey, dat ziet er wel normaal uit. Ergens daartussen werd het langzaam maar zeker weer strak. Het duurt dus wel even, sorry, maar behalve geduld hoef je er niks voor te doen!
3 maanden geleden
Reactie op RebeccaTeun
Van de eerste weet ik nog dat ik na een maand dacht dat het nooit meer goed ...
Ah dankjewel voor het delen van je ervaring! Precies mijn gevoel haha, dit komt nooit meer goed maar heel fijn om te lezen dat het er weer een beetje normaal uit komt te zien. Dankjewel 🙏
3 maanden geleden
Calorieën tellen. Ik ben 40 kg aangekomen. 10 was er af na de bevalling. Daarna bleef het ook hangen. Ik ben nu sinds 4 weken begonnen met alles afwegen en calorieën tellen. En dat werkt perfect. Ben nu 7 kg in de afgelopen 4 weken afgevallen. En val nu elke week 1 kg af
3 maanden geleden
Reactie op Anoniem02072024
Calorieën tellen. Ik ben 40 kg aangekomen. 10 was er af na de bevalling. Da ...
Wow wat goed! Mag ik vragen of je borstvoeding geeft en zo ja, wat dit met je productie doet?
3 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Wow wat goed! Mag ik vragen of je borstvoeding geeft en zo ja, wat dit met ...
Ik geef geen borstvoeding, dus dat weet ik helaas niet ☺️ beste is echt calorieën tellen, vaak eet je meer calorieën dan je denkt als je gezond eet. Waardoor je denkt dat je goed bezig bent, maar eigenlijk nog teveel calorieën binnen krijgt
3 maanden geleden
Reactie op Oummouss
Ik denk dat dit averechts zal werken.. ik las ooit datje 500 kcal extra ong ...
Ik ook haha! Al heb ik wel vaker gehoord dat dames aan de lijn zijn met borstvoeding. Maar denk dat het dan gewoon heel rustig moet.
3 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Ik ook haha! Al heb ik wel vaker gehoord dat dames aan de lijn zijn met bor ...
Voor heel veel dames (inclusief ikzelf), betekent ‘aan de lijn’ gewoon gezond eten en niet meer snoepen 😜
Vanaf morgen begin ik ook. Weg met toegevoegde suikers en onnodig snacken! Welkom vezelrijk voedsel en proteines!!