13 Reacties
4 maanden geleden
Heel normaal in de laatste weken voor de bevalling. Ik heb het ook. M’n dochter van 2,5 is vandaag daarom ook maar lekker naar opa en oma gegaan🥰
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ja dat heb ik ook. Mijn man denkt dan steeds dat er iets met me is, maar da ...
Ja precies! Ook zo’n zwaar gevoel, alsof je helemaal in de grond gedrukt word, herken je dat toevallig?🥲
Maar wat je zegt herken ik inderdaad. Zou goed kunnen door die combi, gelukkig komende dagen weer even iets frisser. Ik hou van de zon maar liever wanneer ik niet zwanger ben haha!😋
4 maanden geleden
Reactie op Carolinexx
Heel normaal in de laatste weken voor de bevalling. Ik heb het ook. M’n doc ...
Ah fijn dat dat kan! 😘
Ik kan me helemaal niet meer herinneren of ik dat bij m’n zoontje ook had rond deze termijn en dat is nog helemaal niet lang geleden😅.
Zo te lezen hoort het er dus wel bij. ☺️
4 maanden geleden
Reactie op ChristelvAc
Ah fijn dat dat kan! 😘
Ik kan me helemaal niet meer herinneren of ik dat b ...
Snap ik! Ik kan me ook heel veel niet meer herinneren hoor 🙈
4 maanden geleden
Ja heb ik ook hoor, bij de andere twee zwangerschappen ook gehad, voel me echt niet meer mezelf. Ben nu 39wkn en weet dat het in de kraamweek al weer heel anders is, dus aftellen.
Allemaal hormonen, niet leuk maar we hebben ze nodig! 😄
4 maanden geleden
Reactie op Bloempje51
Ja heb ik ook hoor, bij de andere twee zwangerschappen ook gehad, voel me e ...
Ah wat vervelend dat je dat ook zo hebt zeg!! Gelukkig ben je er bijna! 🥰
Zo is dat, haha! Nog even volhouden.
4 maanden geleden
Ja, heel herkenbaar en nu met de warmte nog erger. Ik heb totaal geen focus en loop ook als een zombie door de supermarkt bijv. Voelt heel raar… Ik wil soms niet eens praten omdat ik gewoon echt heel erg in mezelf gekeerd ben. Gister was ik halverwege een verhaal en toen barste ik zomaar in tranen uit omdat het te veel was om uit te leggen en ik geen zin meer had 🥲🙈 ik vermijdt sociale situaties ook zo veel mogelijk. Ik ben nog maar 36 weken... Ik hoop echt zó dat ik voor mijn uitgerekende datum beval want er is echt niks meer aan zo
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Ja, heel herkenbaar en nu met de warmte nog erger. Ik heb totaal geen focus ...
Ahw ja herkenbaar hoor! Niet fijn 😢 lekker je rust nemen en dan maar ff niet sociaal toch!
Kan me helemaal voorstellen dat je zo in huilen uitbarst, soms is dat dan gewoon net ff te veel..
Hopelijk heb je er snel wat minder of geen last meer van! Nog heel eventjes. ❤️
4 maanden geleden
Reactie op ChristelvAc
Ahw ja herkenbaar hoor! Niet fijn 😢 lekker je rust nemen en dan maar ff ni ...
Voor jou hetzelfde! ❤️