14 Reacties
3 maanden geleden
Ik had dit bij mijn eerste heel erg. Wat wij deden is dat mijn vriend samen met de baby sliep en ik op een andere kamer met oordoppen. Wij wekte me zodra mijn dochter wilde drinken. Zo kon ik even bijtanken en hij sliep toch wel naast haar. Denk echt om je eigen rust!
3 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Ik had dit bij mijn eerste heel erg. Wat wij deden is dat mijn vriend samen ...
Dit doen wij dus ook. Ik slaap de eerste gedeelte van avond met oordoppen op de andere kamer met ons zoontje, en doe de nachtvoeding daarna.
Daardoor kan ik in rust een paar uurtjes pakken, wat ze zegt je eigen rust is echt belangrijk. Voor ons werkt dit echt top!
3 maanden geleden
Mijn moeder zei toen tegen mij: welkom bij moederschap😂 die zorgen gaan nooit meer weg
Ik sta na 2 jaar ook nog steeds aan en check altijd bij m’n kindjes. Met een newborn, vooral de eerste, was het echt intens het eerste jaar. Maar nu is ze ruim 2 en slaapt naast mij en ben al rustiger en nu ook met een 2de newborn minder angstig.
Maar zoals saartje2024 het doet vind ik ook wel een hele goeie! Alhoewel ik altijd moet horen en weten hoe het met m’n kindjes is dus niet voor mij😂
3 maanden geleden
Hoi Anne, heel herkenbaar hoor! Had ik ook bij mijn eerste kindje. Kon wel eens midden in de nacht wakker worden, overtuigd dat hij geluid maakte omdat hij moest drinken. En dan was het gewoon stil… maar dit wordt beter naarmate de tijd vordert hoor! Het is ook gewoon wennen en je hebt er ook een grote verantwoordelijkheid bij. Gewoon kijken wat je nodig hebt om soms beetje los te kunnen laten (ons kindje is met de co-sleeper naar de kant van mijn vriend verhuisd bijv. Dan werd ik nog wel wakker bij geluid, maar kon ik ook denken: even niet mijn verantwoordelijkheid, jouw beurt)
3 maanden geleden
Reactie op coco1109
Mijn moeder zei toen tegen mij: welkom bij moederschap😂 die zorgen gaan no ...
Ik ben 1 van de weinige die helemaal in coma is als ik slaap. Ik hoor niks🙈. Zelfs toen de oudste nog een fles kreeg ‘s nachts, m’n vriend kwam thuis van werk rond 1 uur. En die hoorde Niek huilen. Hij dacht oh zij gaat wel. Nou niet dus niks gehoord. M’n vriend ging maar kijken bij me of ik nog leefde 😂. ‘s morgens zelfs nog gezegd dat hij niet kwam ‘s nachts en hij zei echt wel kijk maar naar de flessenwarmer😂 . En nu met Robbie is het zo dat ik alleen hoor als hij echt hard huilt en dat is niet eens huilen. Meer een kreet van en nu wil ik drinken. Ondanks dat hij heel veel geluid maakt in z’n slaap.
3 maanden geleden
Reactie op coco1109
Hahaha jeetje! Ik ben een beetje jaloers😂 hele vaste slaper dus. M’n vrien ...
Was bij m’n eerste niet hoor. Maar toen had ik een andere vriend en moest ik alles alleen doen toen hoorde ik ook elk zuchtje en kreuntje. En voordeel is ook als de kleine komt ‘s nachts dan geef ik half slapend de fles😅 en daarna slapen we weer.
3 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Ik ben 1 van de weinige die helemaal in coma is als ik slaap. Ik hoor niks� ...
Oh heerlijk dit heel jaloers! Ik kan dus ook moeilijk slapen omdat mijn vriend snurkt. Ik ben nu met de tweede wel minder alert dan met eerste en naast hem slapen. Maar met mijn vriend ernaast snurkt mijn vent me vervolgens wakker haha. Nu zet ik soms een oordopje want dan hoor ik de kleine man als of wel, maar wordt geluid van vriends gesnurk gedempt
3 maanden geleden
Heb hier ook een topic over geopend. Meeste tips waren om de baby op eigen kamer te leggen en papa naast baby te laten liggen ipv naast mama. Wij hebben onze zoon gewoon bij ons op de kamer. Wat mij helpt zijn oordoppen. Heb deepsleep oordoppen van de Etos, die dempen het geluid. Ik merk ook dat ik wat meer een aan de geluiden met de tijd. Hier vind je mijn topic: https://community.24baby.nl/forum/baby/niet-kunnen-slapen-door-baby-geluiden-0rND1PV?utm_source=24Baby&utm_medium=app
3 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Oh heerlijk dit heel jaloers! Ik kan dus ook moeilijk slapen omdat mijn vri ...
Mijn vriend snurkt ook hele oerwouden kapt hij om😂 hij kan er niks aan doen neus gebroken en eraan geopereerd. Ik kan gek genoeg daar heel goed op. Ik hoor echt niks. Zelfs m’n schoonouders vinden dat knap want in april op vakantie met hun. Hun werden wakker van het gesnurk en lagen aan de de woning😂heb zelfs een keer een slaaptracker op m’n telefoon gezet om te kijken of hij nog snurkt 🙈😂
3 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Mijn vriend snurkt ook hele oerwouden kapt hij om😂 hij kan er niks aan doe ...
Andere kant van de woning.
3 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Mijn vriend snurkt ook hele oerwouden kapt hij om😂 hij kan er niks aan doe ...
Hahahah ik ga stuk hij is gewoon jouw white noise
3 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Hahahah ik ga stuk hij is gewoon jouw white noise
Ja maar echt😂😂. Na de bevalling moest ik een nacht blijven. Hij ging met de oudste naar huis. En toen miste ik het gewoon😂😂 moet het maar eens opnemen en afspelen voor als ik alleen moet slapen😂