27 Reacties
15 dagen geleden
Wat een herkenning allemaal! Onze zoon van 14 weken is ook al vanaf zijn geboorte ontzettend alert. Wil alles zien en kletst de oren van je hoofd op zijn manier.
Weken lang alleen maar wiegen en rondjes lopen om ‘m in slaap te krijgen. ‘s nachts lag hij alleen rustig bovenop ons te slapen. En door het moeilijk slapen veel oververmoeid en overprikkeld. Dus weinig de deur uit geweest in mijn verlof.
Sinds een aantal weken gebruiken we de pacco inbaker doek, en hebben we een heel ander kind.
Alle andere inbaker doeken/zakjes waren niet strak genoeg. Hierdoor een kind over de zeik dat niet wilde slapen.
Sinds de pacco dus ineens wel! Wat een verademing. Het kan nog steeds écht beter.
Maar langzaam worden de dutjes overdag iets langer. Slaapt hij beter en sneller in en word hij ook in de nacht iets minder vaak wakker.
Ik zie nu al op tegen het afbouwen van het inbakeren. Tot die tijd geniet ik nog even van iets meer rust. Sterkte en succes!
15 dagen geleden
Reactie op mar120517
Wat een herkenning allemaal! Onze zoon van 14 weken is ook al vanaf zijn ge ...
Hier ook een pacco fan! Tegen ons zeiden ze je kan afbouwen met een pacco doek maar dan is het gelijk een hele arm eruit of met Fedde & Kees lakentje en dekentje. Dan zitten de armpjes vast geritst en kan dat steeds minder ver worden geritst. Dit ga ik binnenkort proberen.
Naast dat wij al weken met white noise slapen. Tegen de tijd dat ze naar haar eigen kamertje gaat kan ik waarschijnlijk zelf niet meer slapen zonder white noise 😜😂
14 dagen geleden
Reactie op EssieLE
Ik heb t ook geaccepteerd.. elk slaapje overdag zit ik met haar op mijn arm ...
Ohja dat is echt pittig als ze draagzak ook niet accepteert. Dan mag ik vergeleken met jou niet klagen!! Ik snap je helemaal hoor en herken het ook, ook fijn om andere dingen in je leven weer op te pakken. Super knap dat je het geaccepteerd hebt nu, ik kijk er ook zo naar als jij... Straks zou je willen dat ze nog in je armen lag te slapen, nu maximaal van genieten😉🤭