28 Reacties

5 dagen geleden

Schoenen....nu al een obsessie 😂

5 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Schoenen....nu al een obsessie 😂
Oh ja die van mij ook idd als ze schoenen spot. wordt helemaal onderzocht, nog net niet neus in de schoen om te ruiken😅

5 dagen geleden

Schoenen inderdaad, en voeten in sokken. De wasmand met schone was er in is ook fantastisch, alles er uit trekken 🙂

5 dagen geleden

Reactie op Rooslm1990

Oh ja die van mij ook idd als ze schoenen spot. wordt helemaal onderzocht, ...
Hahaha lekker he 🤣 Eigenlijk heel vies natuurlijk schoenen, lekker van de straat.... Maar ja, wij wonen vrij klein en de gang is nou eenmaal toegankelijk voor haar dus hou het niet helemaal tegen. De veters vind ze vooral geweldig, maar de schoen zelf gaat ook weleens in haar mond 🥴

5 dagen geleden

Onderzetters, gordijnen, oud papierbak en idd de gevouwen was in de wasmand. Vooral de onderzetters op de salontafel blijft hij geweldig vinden.

5 dagen geleden

Alles wat touw of draad is 🙃

5 dagen geleden

Als zn broer springt schatert hij het uit en kan dan niet meer stilzitten (wil mee doen)

5 dagen geleden

Zijn zus en alles wat van haar is(poppetjes, tekeningen, potloden)😂

5 dagen geleden

Glimmende dingen zoals sieraden. En haar zus, onze hond en katten.

5 dagen geleden

Het zand uit de plantenpot en de sonos 🫠

5 dagen geleden

Onderzetters, zijn schone luiers, pakjes billendoekjes, en vooral slaan op de salontafel.

4 dagen geleden

De cola fles 😂

4 dagen geleden

M’n dochter vindt het fantastisch om met haar lepel op een aluminium schaal te slaan. Muziek maken 😍

4 dagen geleden

Kunstof bekertjes en de placemet. En van de hond en katten word hij heel enthousiast en vrolijk.

4 dagen geleden

Heel veel van wat hier genoemd is. Welke ik nog niet gelezen heb maar hier echt dé hit is; de stofzuigerslang🙃😂 Oh en bij m’n moeder; die heeft een metalen bakje gevuld (dicht) met koekjes voor de hond. Zodra we er zijn wil ie die meteen hebben😂 Lege wc rol, pak wc papier, luierpak, mn telefoonhoesje, kledinghangers, plastic bordjes🙃 en zo vergeet ik was nog wat

4 dagen geleden

Geen speelgoed, maar als ik of mijn oudste dochter hatsjoe zegt tegen haar haha. De touwtjes van vesten en van de rolgordijnen vindt ze ook helemaal geweldig.

4 dagen geleden

De robotstofzuiger...

4 dagen geleden

Alles waarmee je kan slaan op tafel, en reclamefolders 😅

4 dagen geleden

Het pakje vochtige doekjes... Ook als die leeg is

4 dagen geleden

Reactie op lollinga

Het pakje vochtige doekjes... Ook als die leeg is
Bij mij ook. Knisperd lekker.