29 Reacties

10 dagen geleden

Hier slaapt hij ook niet in zijn wagen oid! Hij is dan gewoon heel alert en wilt de hele tijd alles zien. Heel lastig inderdaad en hierdoor toch meer gebonden aan thuis. Ik probeer hem dan gewoon in m’n armen in slaap te wiegen, en vervolgens weg te leggen op zijn zij in de wagen. Dan slaapt ie vaak wel even, maar in z’n bedje inderdaad het best.

10 dagen geleden

Hier ook hoor! Slaapt heerlijk in haar bedje, maar in de kinderwagen of autostoel vaak korte dutjes.

10 dagen geleden

Hier ook in bedje het beste. Ik heb een baby tentje besteld en hoop dat hij daaraan ook went, zodat we die altijd mee kunnen nemen als we naar vrienden gaan, zodat hij daar lekker in slaapt 🙏🏼

10 dagen geleden

Hier lukt de wagen enzo wel prima, maar op of bij ons dus ook echt niet! Ze wil gewoon plat en rust, niet het gedoe van wiegen of op de arm/schoot haha 🙈

10 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Hier lukt de wagen enzo wel prima, maar op of bij ons dus ook echt niet! Ze ...
Hier hetzelfde… de wagen opzich ook wel maar wel korte slaapjes echt max 30 min… en op schoot duurt het een eeuwigheid voordat ze een keer slaapt. Zie enorm op tegen de kerst dan zouden we met fam uiteten gaan… 🫣🫣🫠🫣

10 dagen geleden

Reactie op Ebony1310

Hier ook in bedje het beste. Ik heb een baby tentje besteld en hoop dat hij ...
Ohja dat is opzich ook wel een idee! Ben heel benieuwd of dat wel goed gaat. Of slaapt de kleine sowieso wel overal?

10 dagen geleden

Reactie op Puck121808

Hier ook hoor! Slaapt heerlijk in haar bedje, maar in de kinderwagen of aut ...
Toch meer mensen dus met dit probleem🤣 ik lees alleen maar overal kindjes die op hun moeder willen slapen. Heb wel t idee dat mn dochter mij lief vind maar slapen wil ze toch echt graag op zichzelf lijkt het

10 dagen geleden

Reactie op Linnie2024

Hier slaapt hij ook niet in zijn wagen oid! Hij is dan gewoon heel alert en ...
Heb je niet dat hij dan gaat huilen met in slaap vallen? Mn dochtertje gaat in mn armen vaak als wij weg zijn dan hard huilen en slaat ze met haar armpjes. Ze komt dan al lastiger in slaap en is dus al mega oververmoeid en dan vaak ook nog alle impulsen om haar heen en iedereen die haar aandacht wil maakt het voor haar vaak heel lastig

10 dagen geleden

Reactie op NMGMS

Heb je niet dat hij dan gaat huilen met in slaap vallen? Mn dochtertje gaat ...
Jawel dat doet hij inderdaad wel, maar als ik hem op z’n zij in mijn armen leg (borstvoeding houding) en een klein beetje fixeer en wieg dan is hij vaak binnen no time stil!

10 dagen geleden

Ja helemaal herkenbaar dit! Ergens positief dat ze super in haar bed slaapt en zelf in slaap valt maar hierdoor inderdaad dus veel aan huis gebonden...Etentjes en aankomende vakantie ben ik dus ook benieuwd naar 🫠 Tot op heden vaak huilen bij zulke gelegenheden en pas uitgeput in slaap vallen.

10 dagen geleden

Hier slaapt ze ook veel slechter in de wandelwagen of autostoel. Vooral omdat ze dan afgeleid is door al het leuke wat er om haar heen gebeurd. Ik leg dan vaak, als ik merk dat ze echt moe is, een doekje over haar ogen. Daarmee haal ik alle afleiding weg, dan valt ze wel in slaap, zijn vaak alsnog wel kortere dutjes, maar dat is alsnog beter dan geen dutje :)

10 dagen geleden

Reactie op NMGMS

Ohja dat is opzich ook wel een idee! Ben heel benieuwd of dat wel goed gaat ...
Wij zijn ook benieuwd! 😅 hij slaapt niet bovenop ons, maar wel in andere bedjes, hazeslaapjes in de reiswieg en sinds kort ook minder in de auto. Dus ja, de opties zijn hier ook niet eindeloos...

10 dagen geleden

Reactie op NMGMS

Hier hetzelfde… de wagen opzich ook wel maar wel korte slaapjes echt max 30 ...
Ja, heb het ook een beetje met kerst. Wij gaan met grote groep bij familie eten (familie waar we eigenlijk nooit komen verder). Ben ook heel benieuwd hoe dat gaat.... Hoop dat ze in de kinderwagen wol slapen, en sowieso ben ik niet van plan de hele avond te blijven 😅

9 dagen geleden

Mijn zoon slaapt ook vooral goed in bed. Ik vind dat juist fijn. Mijn dochter had het ook en waar ik ook een camping bedje neerzette. Slaapzak, whitenoise en ze sliep. Juist heerlijk rustig met een kerstdiner. Dit jaar met Sinterklaar ging het met mijn zoon ook heel goed. Dus als je weet dat ze goed in bed slaapt lekker bedje mee en je ding doen toch?

9 dagen geleden

Reactie op Ebony1310

Hier ook in bedje het beste. Ik heb een baby tentje besteld en hoop dat hij ...
Ik heb er ook zo één, van Deryan. Ideaal. Mn dochter (nu 2) moest wel even wennen, maar na drie keer sliep ze er overal in. Het is haar eigen vertrouwde omgeving geworden. Hopelijk vind mn zoontje dit ook wat want hij past al niet meer in de reiswieg.

9 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Ja, heb het ook een beetje met kerst. Wij gaan met grote groep bij familie ...
Kreeg vandaag de tip van iemand om gehoorbescherming op te doen zodat ze niet zoveel impulsen van buitenaf hebben. Ga dat denl ik maar proberen

9 dagen geleden

Reactie op NMGMS

Kreeg vandaag de tip van iemand om gehoorbescherming op te doen zodat ze ni ...
Ik denk dat mijn dochtertje dat vreselijk zou vinden 🙈 zo'n koptelefoon haha. Wij houden de dagen voor en na kerst lekker rustig, en als het echt niet gaat dan gaan we maar wat eerder richting huis....

9 dagen geleden

Reactie op NMGMS

Kreeg vandaag de tip van iemand om gehoorbescherming op te doen zodat ze ni ...
Wij hebben de white noise altijd mee. En dan gewoon wat harder als er veel geluid is. Lijkt me lekkerder dan zo’n ding oo hun hoofd. Of bedoel je gewoon als ze wakker is?

8 dagen geleden

Onze dochter slaapt alles in haar eigen bedje. 1 slaapje per dag probeer ik haar in het Deryan tentje te laten slapen zodat ze er aan went. Dat ding kun je overal neerzetten, als we met kerst gaan eten dan zet ik 'm zo op het 2 persoons logeerbed bij m'n ouders. Hoop dat ze dan goed slaapt omdat ze het tentje herkend.

8 dagen geleden

Reactie op Bloempje51

Onze dochter slaapt alles in haar eigen bedje. 1 slaapje per dag probeer ik ...
Wij hebben met dag tentje 3 weken door Thailand getrokken met dochter van 1,5. Was echt top, sliep overal ald een roosje evht haar eigen plekkie. Hopelijk werkt het voor jullie ook!