29 Reacties
8 dagen geleden
Reactie op NMGMS
Ohja dat is opzich ook wel een idee! Ben heel benieuwd of dat wel goed gaat ...
Slapen in de tent gaat geweldig!! Heb ook gehoord, van de mensen waar wij sliepen, dat meer kindjes er goed op gaan en ze het al snel als een eigen vertrouwde slaapplek zien.
Ons kindje is wel redelijk gemakkelijk, maar we vonden dit toch wel even spannend. We merken wel dat hij wat meer prikkels te verwerken heeft met 2 andere huizen en gezinnen in 2 dagen tijd. Hij is een keer extra wakker geworden en klampte zich even vast, maar heeft verder prima geslapen (en slaapt heerlijk in z'n tentje, as I speak 😁)
7 dagen geleden
Wij ook hoor. Ze heeft zulke fomo dat ze buiten nergens wil slapen op de opvang wel dat is dan wel weer grappig (daar ligt ze altijd in het buiten bed). Maar wij plannen ook altijd zo dat we rond dut tijd thuis zijn dus je bent zeker niet de enige!! Vrienden zeggen dan tegen me jandan neem je toch de wagen mee dan gaatze wel slapen kunnen wij winkelen zeg dan ook altijd nop helaas laat het kind lekker thuis bij papa want ze wordt zo anders veel te moe. Is niet erg wordt vanzelf makkelijker en beter☺️
5 dagen geleden
Reactie op saartje2024
Wij hebben de white noise altijd mee. En dan gewoon wat harder als er veel ...
Die hebben we al! Hebben een knuffel met white noise en rood gekleurd buikje van baarmoeder.
Nee zij deed dat echt om hem in slaap te krijgen en gaf aan dat het heel goed werkte. Normaal draaide dat kindje veel met zn hoofd heen en weer en onrustig slapen en begreep van haar na koptelefoon gelijk in slaap en niet zo aan het woelen
5 dagen geleden
Reactie op Beanie85
Dan gewoon niet gaan. Volgende keer beter hoor, als je er alleen maar stres ...
Nee dat is zo! Zie er eigenlijk al een tijdje tegenop. Maar nu ik hoorde dat mijn man het ook had was het eigenlijk voor ons beide wel goed zo. Lekker kerst voor t eerst als gezin rustig thuis vieren is ook geen straf. Zijn al drukke dagen voor die kleintjes zo