36 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben gister begonnen met m'n everlasting boeket! 😂

5 maanden geleden

Ik volg🙃 Heb alles klaar, en ik hou dus wel van haken en creatief zijn maar staat m’n hoofd totaal niet naar en heb een peuter van 2. Ben zooooo ongeduldig, series afgekeken etc. Zit alles te doen om die baby hier te krijgen😂 kan niet weer tot 42 weken zitten zo zoals bij de vorige want ik ben opppppp💩

5 maanden geleden

Je mag hier wel komen poetsen... 😜 haha het is hier schoon maar de energie om iets te doen die is al sinds enkele weken afwezig.

5 maanden geleden

Mijn tijd en obsessie is dus eten 😅 ik ga de hele stad af voor ijsjes, matcha, ijskoffie en theettentjes ontdekken. Wordt snel moe dus met een nieuwe tent per dag en een lekker dutje is de dag meestal wel om 😂

5 maanden geleden

Je kan natuurlijk ook alle parken in de buurt ontdekken en wandelen. Of tuincentra of geen idee waar jij enthousiast van wordt haha

5 maanden geleden

Reactie op KimJermaine

Je mag hier wel komen poetsen... 😜 haha het is hier schoon maar de energi ...
Haha dream on .. schoonmaken is echt geen hobby van me en met die dikke buik wordt het ook niet leuker. Ik doel juist op leuke dingen zoals het everlasting boeket van Ayla 😉

5 maanden geleden

Ik puzzel zelden. Maar bij mijn 1e dochter ben ik naar de kringloop gegaan en een paar puzzels gekocht, was echt heerlijk en vond het zowaar nog leuk ook 😂

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ik volg🙃 Heb alles klaar, en ik hou dus wel van haken en creatief zijn ma ...
Begrijpelijk, hier ook een peuter van 3. Op de dagen dat hij thuis is houdt hij me goed bezig of we gaan naar een speeltuin.

5 maanden geleden

Ik ben gaan bakken. Heb begin van de week een appelplaatcake gemaakt. Daar smullen we nog van. Hierna heb ik sowieso nog muffins in de kast staan

5 maanden geleden

Hier ook bakken en koken tijdens de kraamtijd! En verder iedere dag wel wat sociaals, afspreken met vriendinnen, of wat actiefs, sporten of zwemmen!

5 maanden geleden

Fotoboeken maken! Of gewoon alle fotos van je telefoon opruimen en geheugen vrij maken haha. Dat stapelt altijd zo snel op, terwijl meer dan de helft prut is die je via whatsapp hebt ontvangen en niet per se hoeft te bewaren.

5 maanden geleden

Ben jaloers haha, ik heb nog een flinke to do lijst.. allemaal een beetje uitgesteld 🙈 Als ik niets meer zou hoeven doen zou ik: - van de zon genieten die er meer aan komt; - zwangerschapsmassage - met vrienden afspreken - zwemmen - lekker bakken en invriezen voor de kraamperiode - boek lezen - puzzelboekje - terrasje - bijslapen van peuter die de boel snachts terroriseert

5 maanden geleden

Ik weet niet of je een tuin, terras of balkon hebt? Ik vind het lekker om daar met plantjes bezig te zijn! Misschien een klein moestuintje?

5 maanden geleden

Nou ik ben ook zo. Maar heb een meid van bijna 3 rondlopen waar ik lekker veel mee knuffel tussendoor. Misschien zet t rommelen van de afgelopen anderhalve week dan n keer door ivm het aanmaken van t knuffelhormoon . Voor de rest game ik mijn vrije uurtjes weg, doe ik dutjes en zit ik nu heerlijk in de tuin Merk wel dat t gerommel me iets onrustig maakt nu de afgelopen 2 dagen en waarom? Joost mag t weten. Zo heerlijk met zn drieën een ijsje halen bij de ijssalon en dan vanavond heerlijk de bank op en eindelijk ff tijd samen met mijn man (hoop ik haha) Morgen 38 weken en dan vind ik t vort wel klaar hoor haha

5 maanden geleden

Lekker buiten zijn en af en toe een dutje, heerlijk dat verder niets hoeven

5 maanden geleden

Reactie op _Anne_

Haha dream on .. schoonmaken is echt geen hobby van me en met die dikke bu ...
Het was ook maar gekkigheid 😉 ik heb helaas geen leuke tip voor je, ik ben blij als ik op de bank kan rusten en dat moet ik ook sinds ik in het ziekenhuis gelegen heb ivm een dreigende vroeggeboorte, helaas heb ik best een heftige zwangerschap. Fijn dat je zelf wel nog zoveel energie hebt en succes met de laatste loodjes 😊

5 maanden geleden

Herkenbaar haha, ben ook lekker op het gemakje elke dag dingen aan het doen. Gisteren bijvoorbeeld eigen kleding gewassen, vriendin op de koffie gehad, en twee twilight films keken. Vandaag lekker dutje gedaan, beetje buiten in de zon gezeten en ik heb foto boeken bij gewerkt (ook zoiets wat anders eeuwig blijft liggen)

5 maanden geleden

Zwangerschapsmassage, boek lezen, soms wat kleine schoonmaakklusjes (we hebben een schoonmaakster dus dan doe ik dingen waarvoor zij geen tijd heeft), vandaag voetreflexmassage en mislukte koekjes gebakken 🤣, ik heb foto’s van 2023 op m’n telefoon uitgezocht en wil nu een selectie maken om af te drukken en in te plakken (doe ik elk jaar). Voor de rest heb ik echt mega weinig energie dus lees ik graag mee hier. Ben vooral benieuwd of er mensen zijn die tips hebben voor een betere mindset, want merk dat ik echt naar die 37 weken heb toegeleefd en nu zoiets heb van: en nu..?

5 maanden geleden

Ja saaaame here! Ik heb ook alles klaar, super voorbereid, morgen 35 weken en weet echt niet wat ik ga doen de komende weken. Ik woon in Spanje en het wordt al snel te heet hier om buiten vanalles te doen, dus ik ga ook maar airco aan en bakken tot ik er bij neer val 🤣 En ze werken hier veel langer door (een of twee weken voor de uitgerekende datum stop je), wat me eerst echt totaal tegen stond, maar ik nu stiekem best fijn vind 🫠 Waar ook ook nog aan zat te denken is online workshops/cursussen doen, lekker vanaf de bank, misschien is dat wat? Success!

5 maanden geleden

Een spelletje op de tablet, telefoon of gamen. Bordspellen voor 1 persoon? Ik vind online catannen erg leuk! 😜