36 Reacties
5 maanden geleden
Wij hebben ook alles klaar. Mijn man heeft alle meubeltjes van de babykamer in elkaar gezet en ik de box & Stokke. Ik heb alle kleertjes, beddengoed en hydrofiel uitgewassen en de vluchttassen staan klaar, ik moet ze alleen nog inpakken.
Ik ben nu het geboortebord zelf aan het maken. Dat stond gepland voor in m'n verlof dus daar werk ik elke dag eventjes aan. 😊 Best moeilijk om dat in etappes te doen maar als de verf moet drogen kan ik mooi een paar afleveringen Grey's Anatomy kijken 🤭
5 maanden geleden
Pfoh, wat zijn jullie vlot! Petje af, hoor! 👍🏼 Kon ik maar zeggen dat alles bij ons klaar is. We hebben nog niet eens een naam, geen geboortekaartje op het oog, babykleding moet nog gewassen en gestreken worden, huis moet gedeepcleaned worden.. Dinsdag is mijn laatste werkdag, dan ben ik precies 36 weken. Vanaf dan ga ik hopelijk slagen maken.
5 maanden geleden
Reactie op Guchi
Pfoh, wat zijn jullie vlot! Petje af, hoor! 👍🏼 Kon ik maar zeggen dat all ...
Ja huis poetsen moet ik ook nog. Boven is grotendeels wel schoon maar beneden kan wel wat TLC gebruiken 🫣 Ik kan me daar alleen niet toe zetten. Ik kom niet verder dan de was, toilet en een doek over het aanrecht 🤷🏻♀️
5 maanden geleden
Reactie op Guchi
Pfoe dit zou ik niet aankunnen 🙈 zo veel nesteldrang en stress als ik bedenk dat nog niet alles geregeld is hihi
5 maanden geleden
Ik zou willen dat alles al klaar was. Ik hoop m'n verlof daarvoor te kunnen gebruiken naast uitrusten en van weer te kunnen genieten, wellicht nog fotoboeken maken van allerlei vakanties.
Ben nu nog twee weken aan het werk, moet daar nog best wat zaken voor afronden en door werk alleen in weekend en vrije dag gelegenheid om baby to do list af te werken. Probeer me te focussen op de meest belangrijke zaken. Vandaag wasmachine schoongemaakt en op 90°C zodat ik nu de babywasjes kan draaien en dus dan ook bedje kan op maken ed. En checken of we nog dingen missen( zoals badthermometer, aankleedkussen, kleertjes ed).
En tja, wil nu van alles helemaal op orde hebben ( hallo nesteldrang😁 )maar ga er niet om stressen. Als het niet lukt dan niet.
5 maanden geleden
Lekker genieten! Leuke dingen doen , koffie drinken met vriendinnen, lunchafspraakjes , wandelen als je het nog kan... lijkt me heerlijk. Hier nog niet klaar met de poets dus dat moet nog even door maar genieten doe ik zeker😁
5 maanden geleden
Reactie op Guchi
Lord zo herkenbaar… ik lag vannacht wakker omdat ik dacht; er moet nog zoveel gebeuren. Blijft ook anders met een tweede kind dan bij de eerste denk ik. Hier ook eindelijk verlof en hoop nu snel alles in orde te hebben.
5 maanden geleden
Reactie op Guchi
Zo herkenbaar! Naam hebben eindelijk de knoop van doorgehakt maar verder... Deze week wel babykamer geschilderd, was het eerste wat ik heb gedaan!
Met 2 kids, man die het mega druk heeft op het werk en zelf veel rust moeten pakken blijft er weinig tijd over om dingen voor te bereiden 😅
Moet zelfs nog kijken wat we wel in huis hebben en wat nog ontbreekt.
Wou dat ik zover was met alles dat ik alleen nog maar hoef te schillen 😊
5 maanden geleden
Reactie op Guchi
Nou dat inderdaad. Nog niet eens aan de babykamer begonnen. Nu een week verlof, maar nog niets uit handen gekregen. Ik ben nog niet helemaal losgekomen van het werk denk ik. Hopelijk hebben we nog even 😅
5 maanden geleden
Reactie op Liberté
Ben jaloers haha, ik heb nog een flinke to do lijst.. allemaal een beetje u ...
Wel hele fijne dingen! 🥰
5 maanden geleden
Ik heb precies het zelfde. Eerder deed ik pottenbakken maar door die grote buik is dat niet haalbaar meer nu… Ik ben nu begonnen met keramieken, vind ik ook erg leuk. Wat dingen maken voor op haar kamertje straks en ben daar best even mee bezig dus kom m’n dagen nu aardig door!