9 Reacties

6 dagen geleden

Ja dit is een normale ontwikkeling en juist heel goed! Zo ontdekken ze. Natuurlijk gaat het ooit vanzelf voorbij 馃き ze blijven niet voor altijd alles in de mond stoppen 馃ぃ

6 dagen geleden

Haha ja tuurlijk gaat dat over 馃ぃ hoort er helemaal bij!!

6 dagen geleden

Haha oh ja die mouw en handen vast grijpen tijdens het verschonen馃槀 heb ik mezelf bevrijd, gaat haar eigen mouw dr mond in. Tis een heel gevecht dat aankleden maar ik moet er altijd wel om lachen

6 dagen geleden

Ik krijg er ook nog zeer serieuze gezichten bij. Dus met volle concentratie boos kijken terwijl ze ergens in hapt. In vind het hilarisch. En tijdens het verschonen is ze ook druk met alles pakken wat binnen handbereik komt, incl de doek waar ze op ligt, eigen kleren, mijn haar etc. Maar vaak gooi ik een spuugdoekje op haar, dan gaat ze die onderzoeken ;) (Alhoewel ik ook hard moet lachen als ze die vervolgens in haar mond propt en dan even de handjes los laat. Ziet er uit of iemand haar geklets zat was en een doekje in haar mond gepropt heeft, a-la kidnap scene ofzo... )

5 dagen geleden

Ja dit gaat ooit voorbij. Maar onze oudste van 2.5 heeft hier nog steeds een handje van. Dus bij de 茅茅n sneller dan bij de ander 馃ぃ

5 dagen geleden

Hahaha hier ook, af en toe wel hilarisch want afgelopen weekend had ze mijn duim in haar mond gestopt om te sabbelen/kauwen ivm tandjes. Maar de bijtringen die ik heb die zijn niet zo interessant om in te kauwen馃槄

5 dagen geleden

Jaaa heel herkenbaar! Zelfs als ik probeer knoopjes vast of los te maken rond haar hals/nek gaat ze vol in de aanval op mn handen en polsen. Ze probeert tegenwoordig zelfs mn wang op te eten als ik haar op mn arm heb 馃ぃ Het is hier wel extremer als ze honger heeft.

5 dagen geleden

Hier ook: alles wat ook maar in de buurt komt van haar handen of mond, dat gaat de mond in 馃槀 Een kraag van een vestje of jasje gaat ze likken, ze pakt m鈥檔 hand en gaat lopen likken, mijn mouw tijdens het verschonen stopt ze in haar mond. Het is wel enorm schattig, eerlijk is eerlijk 馃槄

5 dagen geleden

Reactie op Guchi

Hier ook: alles wat ook maar in de buurt komt van haar handen of mond, dat ...
Hhah dat likken is zo herkenbaar haha! Dat tongetje komt continu naar buiten als er iets langskomt