10 Reacties

één maand geleden

Ik volg

één maand geleden

Hi! Ik heb het Nunki lakentje. Toen het heel erg heet was durfde ik niet in te bakeren terwijl ze het nodig had en heb toen het Nunki lakentje erbij gekocht. Dit bleek echt een fantastische aankoop. Tijdens de hete nachten merkte ik dat dit al 80% van het maaien voorkwam. Daarom daarna ook vrij snel gestopt met inbakeren en dat gaat nog steeds goed -> Gestopt met 8 weken en nu 11 weken oud.

één maand geleden

Ik heb een kleintje die ook erg beweegt, maar inbakeren is absoluut een no-go - dan wordt hij woest. Zij het Nunki lakentje iets voor hem zijn? Voelen baby’s zich dan net zo “gevangen” (in mijn geval) als in een inbakerdoek?

één maand geleden

Reactie op SMommy

Ik heb een kleintje die ook erg beweegt, maar inbakeren is absoluut een no- ...
Ik dénk het niet want als ze écht willen kunnen ze de armen er gewoon uit krijgen. Het is alleen wel een extra drempel om dat te doen; omdat het wel wat moeite kost. De elastische band geeft wel een lekker geborgen gevoel, wat ze zo nodig had om goed te kunnen slapen. Maar het is en blijft een gok. Elk kindje is anders! Volgens mij kan je ook eerst huren en uitproberen voordat je een eigen aanschaft!

één maand geleden

Onze kleine maaide ook erg met haar armpjes en maakte zichzelf ook wakker. Toen het nunki lakentje aangeschaft en daarmee werd het al wel beter, maar nog niet top. Nu sinds 1.5 week ook het Bundi slaapzakje erbij en dat maakt echt een wereld van verschil. Bij ons op de opvang moet je wel toestemming geven voor nunki/bundi, dus zou wel eerst even navragen of dit wel toegestaan word op jullie opvang.

één maand geleden

Reactie op MD999

Onze kleine maaide ook erg met haar armpjes en maakte zichzelf ook wakker. ...
Bedankt voor de tip, ik zal het even navragen. Hopelijk lukt het tzt ook gewoon in een normale slaapzak.

één maand geleden

Ik heb ook een nunki lakentje ooit gekocht voor de oudste. Het geeft wel wat geborgenheid. Maar het stopt het maaien met de armen niet. Dat is gewoon een fase waar je doorheen moet vrees ik. Duurt een paar weken. Ik denk niet dat ze het bundi slaapzakje toelaten op de opvang. De armen zitten vast aan het lijf waardoor je kindje niet kan terugrollen als het naar de buik rolt, net als met inbakeren

één maand geleden

Ik gebruik het love to dream slaapzakje! Werkt goed voor onze dochter! Hiervoor deden wij ook inbakeren

één maand geleden

Ik heb nog 2 Bundi slaapzakjes te koop als iemand geïnteresseerd is ;)

één maand geleden

Fedde en Kees slaapzak! Slaapzak met ritsjes aan de armpjes