17 Reacties
2 jaar geleden
De Kinderkraft!! Mijn moeder heeft deze al vanaf de geboorte voor onze dochter en ze zit er nogsteeds op!
2 jaar geleden
de kidsmil is niet goedkoop (zelfs net iets duurder alles bij elkaar) maar wel fijn.
de treppy heb ik veel slechte verhalen over gehoord over de kwaliteit. je betaald nog alles compleet over de 160 euro maar t past allemaal net niet of beschadigd heel snel.
de roba van de Lidl Hoor ik ook veel goeie verhalen over. stevig, bestand tegen een stootje en nog leuke kleurtjes. alleen kan daar geen blad op bevestigd worden of een verkleiner. dus tot je kleintje goed zelfstandig kan zitten moet je in de tussentijd iets (een koord tussen de benen is niet heel veilig dan)
de kidkraft is ook een prima goedkope oplossing maar ook daar moet je goed opletten met je kleintje met zitten. hebben ook n koord tussen de benen.
weet alleen niet of daar een baby opzet op kan.
zag ook iemand een Cybex lemo adviseren maar die is veel duurder dan een stokke 🙈
wel een leuke mooie stoel haha
wij hebben zelf wel geïnvesteerd in de Stokke en zijn er heel blij mee. we hebben hierdoor nu een stoel tot ze tieners zijn die niet vervangen hoeft te worden.
nummer 2 krijgt n andere kleur. doet ff au maar girl math hij is bijna voor niks als je kijkt dat zelfs ik er heel prettig op kan zitten en met bekkenpijn beter zit op die houte planken met een zacht ukkie kussentje er op dan op onze dure eetkamerstoelen hahahaha
2 jaar geleden
Voor wie toch bij tripptrap wilt blijven, Marktplaats staat vol met tripptraps en uitbreidingssets. Die dingen zijn niet kapot te krijgen, dus er iets niets mis met een tweedehandsje. Scheelt een hoop geld!
2 jaar geleden
Wij hebben deze stoel van Deryan gekocht nadat ik helemaal klaar was met de stokke. Ik kreeg die stoel maar niet goed schoon en alles bleef in de naden zitten.
Ik ben zo ontzettend blij met deze stoel. Voor 169 euro helemaal compleet met newborn, babyset en plateau.
En hij staat ook nog eens prachtig en super stevig.
En veeeel makkelijker schoon te houden.
Echt een dikke aanrader!!!

2 jaar geleden
Reactie op Jonne1995
Ik heb de kinderstoel van de Lidl gekocht! Is perfect! Zeker een aanrader

zitten alle onderdelen erbij?
2 jaar geleden
Reactie op Annemarie-91
Voor wie toch bij tripptrap wilt blijven, Marktplaats staat vol met tripptr ...
Ja, even speuren en als je mazzel hebt kan je deze voor paar tientjes op de kop tikken. Zelf leuk kleurtje verven als je dat nodig vindt en accesoires ook via MP scoren.
2 jaar geleden
Wij hebben beide TrippTrapps van Marktplaats. De eerste is een "refurbished", dus iemand die oude Stokkes koopt en ze opknapt en verder verkoopt. Was incl babyset 110 euro en we hebben voor 40 euro het kuipje erbij gekocht via mp.
Toen nog voor ik zwanger was er hier vlakbij een tegen gekomen voor 50 euro, zag er ook nog heel netjes uit. Kuipje hebben we natuurlijk al, dus dat is top. Als je alles nieuw wil, kun je het zo duur maken als je wil. Maar het hóeft niet duur te zijn! :) Zo huilt mijn portemonnee ook niet als ze er een keer met haar poppenwagen of step tegenaan ramt en er een buts in komt ofzo 😆
2 jaar geleden
Hier ook een 2e hands trip trap. Scheelt mega veel tov een nieuwe met een doekje of evt een likje verf weer zo goed als nieuw.
Waar je in ieder geval op moet letten met een kinderstoel, welk merk dan ook, is dat het een (verstelbare) voetenplank heeft. Wanneer je met vast voedsel begint, is het belangrijk dat een kindje zich af kan zetten als het zich verslikt, op die manier kan die het eten weer goed ophoesten.
2 jaar geleden
Hier een nieuw gekochte Treppy stoel (iets meer dan 3jaar oud) en een tweedehands gekochte tripptrapp (die een stuk ouder is dan 3 jaar). Laagje verf erover en is inderdaad weer zo goed als nieuw. Ik heb wel de indruk dat de tripptrapp steviger is dan de Treppy en doordat we de tripptrapp tweedehands gekocht hebben was die ook nog eens goedkoper (inclusief de kosten van de verf 😉)