92 Reacties

één maand geleden

Reactie op KayleeIJ

Gefeliciteerd 😘 ik gelukkig niet maar met de onregelmatigheid van de cyclu ...
Dankjewel !🥰 hahah pff ja heb ongesteld zijn niet gemist

één maand geleden

Reactie op suusjas91

Gefeliciteerd! Niet nu zwanger, maar m’n kindje was 4 maanden toen ik zwang ...
Dankjewel 🥰 ohhhh ja bij ons ook nú inderdaad. Ben zo benieuwd

één maand geleden

Reactie op Annaniem123

Gefeliciteeerd ❤️❤️ ik was na 8 weken weer in verwachting. Maar helaas uitg ...
Dankjewel 🥰🥰 ooh nee… sterkte ♥️ ik hoop dat het jullie snel weer gegund is

één maand geleden

Wat leuk gefeliciteerd😍❤️ You can do it geniet er enorm van en, let niet op de negatieve reacties. Je krijgt wat je aan kan💪🏼

één maand geleden

Gefeliciteerd 😍

één maand geleden

Gefeliciteerd, geniet er van🥳🥳. Had ik ook m’n oudste is 1 en de jongste 4 maanden.

één maand geleden

Reactie op Oummouss

Wat leuk gefeliciteerd😍❤️ You can do it geniet er enorm van en, let niet o ...
Super lief dankjewel ♥️ zo denk ik ook inderdaad

één maand geleden

Reactie op rs2024

Gefeliciteerd 😍
Dankjewel 🥰

één maand geleden

Reactie op millenium

Gefeliciteerd, geniet er van🥳🥳. Had ik ook m’n oudste is 1 en de jongste ...
Dankjewel!🥰 heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt

één maand geleden

Jaa zeker hier ook, kleine van 5 maand en ben nu 12 weken zwanger!

één maand geleden

Reactie op Kaybxx

Jaa zeker hier ook, kleine van 5 maand en ben nu 12 weken zwanger!
Ooooh gefeliciteerd 🥰😍 ik heb nog geen idee hoe ver ik ben maar ben heel erg benieuwd ook. Voel je je goed?

één maand geleden

Ik ben nu 10 weken zwanger met baby van 4 maandjes. Complete shock (ja ik weet dat je met onveilige seks zwanger kan worden) maar met mn 2 dochters duurde het ruim 3 jaar voordat ik zwanger werd... Dus dochter van 4 jaar nu, 4 maanden en kleine word alweer in juni verwacht...

één maand geleden

Reactie op Anoukdvh

Ik ben nu 10 weken zwanger met baby van 4 maandjes. Complete shock (ja ik w ...
Gefeliciteerd!! Ik heb nog geen idee hoever ik ben de verloskundige had geen tijd🥺. Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt♥️

één maand geleden

Reactie op claudiamaximee

Dankjewel🥰 aaah!! Dat lijkt me ook lastig.
Nee hoor misschien niet goed geschreven maar we hebben 2 jongens en het is voor ons compleet zo 💙💙 Geniet van je zwangerschap 🥰🥰

één maand geleden

Gefeliciteerd! ❤️ Ik was 2 maanden bevallen en toen weer zwanger van m’n 2e jongen. Bij ons zit er 11 maanden tussen, heel leuk!

één maand geleden

Ik heb net deze in m'n handen! Compleet in shock.... Jongste ook net 4mnd oud! Oudste 4 (en 4mnd) Moet m'n man nog inlichten, maar weet gewoon ff niet wat te doen met dit nieuws.... ff eerst bij mezelf laten landen. Want 2 medische zwangerschappen gehad met fysiek ook veel klachten, 2x keizersnede en dus eigenlijk niet zwanger mogen worden binnen het jaar (of 1e half jaar!) En qua financiën/ruimte niet erg praktisch/ideaal.... maar geen idee wat ik zou willen nog.... man zou eerder neigen naar abortus gok ik dus wil het eerst even laten bezinken voor mezelf

één maand geleden

Reactie op AccurateKoraalrif151958

Ik heb net deze in m'n handen! Compleet in shock.... Jongste ook net 4mnd ...
Sorry voor m’n vraag, als je niet zwanger wilt worden dan heb je daar toch middelen voor? Of zie ik het verkeerd….. bedoel het niet aanvallend maar vraag het me af

één maand geleden

Reactie op Isaaq

Sorry voor m’n vraag, als je niet zwanger wilt worden dan heb je daar toch ...
Anticonceptie is niet 100% betrouwbaar helaas.. bij mij stond de tweede niet zo snel op de planning maar was toch echt zwanger.. nu durf ik serieus de daad niet te doen uit angst dat ik opnieuw zwanger raak (ondanks anticonceptie)

één maand geleden

Reactie op Isaaq

Sorry voor m’n vraag, als je niet zwanger wilt worden dan heb je daar toch ...
Helaas mag ik vanwege medische redenen geen anticonceptie (hormonen) a.s. donderdag heeft mijn man een afspraak bij de ha voor sterilisatie ....

één maand geleden

Reactie op momlin

Anticonceptie is niet 100% betrouwbaar helaas.. bij mij stond de tweede nie ...
Ja vandaar mijn vraag ook 😅 ik hoor het wel is natuurlijk dat het gebeurd maar vind het zelf ook erg spannend