92 Reacties
één maand geleden
Reactie op AccurateKoraalrif151958
Ik heb net deze in m'n handen! Compleet in shock....
Jongste ook net 4mnd ...
Ik hoop dat je even de tijd krijgt om erover na te denken wat je wil. Het lijkt me inderdaad heftig met alles wat je omschrijft. Ik wil je feliciteren maar weet niet of dat gepast is voor je ♥️. Als je erover wil kletsen mag je me altijd een berichtje sturen.
één maand geleden
Reactie op claudiamaximee
Ik hoop dat je even de tijd krijgt om erover na te denken wat je wil. Het l ...
Wie weet doe ik dat nog; voor vandaag laten we het bezinken en morgen bel ik het ziekenhuis. Als het te riskant is dan is de keus snel gemaakt!
Helaas weinig tijd gehad thuis, omdat mijn man nu bij zijn ouders is. Schoonmoeder belde in paniek op dat schoonvader gevallen was en niet goed is.... ambulance is net gearriveerd. Dus geen idee wat deze dag nog gaat brengen
één maand geleden
Bij de dames die al weer een positieve test hebben. Hebben jullie het nieuws inmiddels al gedeeld en hoe waren deze reacties?
Hoe reageerde ook de verloskundige?
Ergens schaam ik me ervoor dat het nu al weer raak is..... stel we besluiten ervoor te gaan wat zullen reacties dan zijn.... ik heb aanvullend ouderschapverlof en start pas in maart weer met werken. Eerdere zwangerschappen er al weer uit tegen die tijd (of een maand later)
één maand geleden
Aangezien alle zwangere dames hier alweer lekker van bil gegaan zijn.. hebben jullie ook tips hoe je je libido terug krijgt 😅 hier nog ver te zoeken. Need help
één maand geleden
Bij de dames die al weer een positieve test hebben. Hebben jullie het nieuw ...
Niet te veel over nadenken. Wat zullen de reacties zijn? Gaan ze boos worden? Nee natuurlijk niet. Ik weet niet hoe jouw situatie is maar ik raakte erg moeizaam zwanger bij beide dochters en nu ontzettend rap weer zwanger. Het is een geschenk, prachtig.
Natuurlijk had ik die gedachtes ook van owjee wat gaan andere denken? Ik ga per januari alweer beginnen en na paar maanden heb ik weer verlof. Ja ach... het is zo. & ja er gaat over gepraat worden. Waait wel weer over.
Geniet gewoon van een prachtig wonder weer in je buik. Ga ik ook doen.
één maand geleden
Zou me echt niet druk maken om de reacties, die ben je zo weer vergeten en het grote kleine wondertje dat in je buik groeit niet!!! Ook al is het zo snel; ook deze baby is natuurlijk een groot wonder 🩷💙
één maand geleden
Reactie op saartje2024
Aangezien alle zwangere dames hier alweer lekker van bil gegaan zijn.. hebb ...
Hier is de libido ook ver te zoeken sinds de bevalling……
één maand geleden
Ik heb het gedeeld en kreeg elke keer, alweer??? En mensen moesten bijkomen van de shock en lieten niks weten een aantal dagen. Was echt super pijnlijk want dat was directe familie. Ik zelf maak me niet druk om de verloskundige. Baby zit er nu en we maken er gewoon het beste van! En op werk heb ik t nog niet gedeeld. Heb 5 december eerste echo dus heb ook geen idee hoever ik ben 🫢
één maand geleden
Reactie op saartje2024
Aangezien alle zwangere dames hier alweer lekker van bil gegaan zijn.. hebb ...
Wat bij mij hielp is me time nemen en dan mezelf gewoon weer vrouw voelen ipv alleen moeder. Ook kan je opzoek gaan naar leuke speeltjes en gewoon even samen op date (als dat kan ivm oppas). Het boeft ook niet gelijk sex te zijn het kan ook voorspel zijn en daarmee gewoon je band weer heropbouwen.. wij vonden sex poker leuk😂
één maand geleden
Ik heb het gedeeld en kreeg elke keer, alweer??? En mensen moesten bijkomen ...
We neigen nu wel naar als het allemaal goed is en kan gaan we er voor gaan. Merk dat ik het onwijs spannend vind!
Denk dat wij iedereen daarom ook pas later dan bij de andere in gaan lichten.
Ook benieuwd wanneer ik wat meer ga horen, moest via de website eerst aanmelden en dan wordt er binnen 3dgn contact opgenomen.... mijn laatste menstruatie was 12-10 dus zou volgens die lijn op 6 weken en 2 dagen zitten
Kan natuurlijk afwijken aangezien ik nog maar 2x ongesteld was geweest met een langere cyclus ertussen (34dgn)
Als ik nu de app zie zou ik 18-19 juli uitgerekend zijn....
Denk dat wij een abonnement hebben op juli kinderen haha....
Oudste is 7-7 (uitgerekend op 22-7)
Jongste van 19-7 (uitgerekend 25-7)
één maand geleden
Ik heb het gedeeld en kreeg elke keer, alweer??? En mensen moesten bijkomen ...
Wat naar dat vooral familie dan zo reageert! Snap het ergens wel, maar om dan niks meer te laten horen vind ik wel erg voor jullie!
Erg benieuwd hoe ver je straks bent en hoe het allemaal gaat verlopen!
één maand geleden
Net terug gebeld nog weinig info, maar wel een afspraak op 9 december voor echo en intake (verloskundige) daarna wordt ik pas overgedragen naar het ziekenhuis....
één maand geleden
Net terug gebeld nog weinig info, maar wel een afspraak op 9 december voor ...
Spannend!!! Heel veel succes. Ik heb 5 dec en ben ook zo benieuwd.
21 dagen geleden
Spannend!!! Heel veel succes. Ik heb 5 dec en ben ook zo benieuwd.
Al aan het aftellen? Al last van kwaaltjes of nog nergens last van?
Hier af en toe een klein beetje misselijk, maar lang niet zo erg als bij mijn vorige twee zwangerschappen.... hierdoor ook een beetje "bang" dat het toch niet goed zit.... terwijl als het niet goed zou zijn dit ook 'prima' is! Zo dubbel.... nog een lange week afwachten
21 dagen geleden
Gefeliciteerd allemaal wat super leuk voor jullie maar zeker heel spannend! En niks aan trekken van anderen geniet van het geluk!
20 dagen geleden
Wat naar dat vooral familie dan zo reageert! Snap het ergens wel, maar om d ...
Ik snap het niet. Het zou niet mijn keuze nu zijn (ik heb er 4), maar als hier per ongeluk eentje bij zou komen dan zou het maar zo zijn. Zelf denk ik wel, wow respect dit wil ik zelf liever niet. Maar tenzij ze de baby zelf moeten dragen is dat toch jullie ding. Ik zou nog steeds blij zijn voor die gene met een klein shock randje 😂
19 dagen geleden
Al aan het aftellen? Al last van kwaaltjes of nog nergens last van?
Hier af ...
Jaaa vind het zo spannend mijn god. Ik ben enorm onzeker en nerveus want mijn vorige zwangerschap was perfect dus ben zo bang dat het nu niet zo is. Maar ben een stuk meer misselijk dan bij mijn andere zwangerschap. Voel me soms ook echt niet mezelf en alsof ik een beetje geleefd wordt🫢. Voel jij je naast misselijk nog ok?