92 Reacties
18 dagen geleden
Reactie op claudiamaximee
Jaaa vind het zo spannend mijn god. Ik ben enorm onzeker en nerveus want mi ...
Vandaag is de dag! Heel veel succes en hou ons op de hoogte!
Hier voel ik verder eigenlijk niks op een vraagje misselijkheid na. Na twee zwangerschappen met continu misselijk, overgeven de eerste weken, vermoeid en zere borstel nu niks noppes nada.... echt onzeker of er wel wat zit
18 dagen geleden
Reactie op AccurateKoraalrif151958
Hier voel ik ...
Dankjewellll! Doe ik vind het ook zo spannend馃ズ
18 dagen geleden
Hier voel ik ...
En gek he! Ik heb dat ook, heb nog een keer getest om het zeker te weten
18 dagen geleden
Hier voel ik ...
Nou net de echo gehad en ben nu 5 wk 4 dagen. Een stuk korter dan verwacht maar alles ziet er goed uit, hartje klopt goed dus ik ben helemaal happy馃グ. Voor jou is het ook al bijna!!
18 dagen geleden
Nou net de echo gehad en ben nu 5 wk 4 dagen. Een stuk korter dan verwacht ...
Ooh echt nog pril dan! Maar wat mooi dat je een kloppend hartje gezien hebt!
Wat zou ongeveer je uitgerekende datum worden? En van wanneer is je kindje?
18 dagen geleden
Ooh echt nog pril dan! Maar wat mooi dat je een kloppend hartje gezien hebt ...
Jaaa had het langer verwacht! 3 augustus en mijn zoon is van 12 juli馃グ
15 dagen geleden
Reactie op saartje2024
Aangezien alle zwangere dames hier alweer lekker van bil gegaan zijn.. hebb ...
Ergens op het forum gelezen over Lucovitaal libido vrouw en gehaald in de actie.. of het werkt weet ik niet maar hier ivm pijn (5m pp, totaal ruptuur) maar 1x geprobeerd en daarna dus geen zin meer. Nu gestart met die pillen en wel weer "gelukt". Niet geheel zonder pijn, maar zin helpt daar enorm bij 馃槀
Baat het niet dan schaadt het niet denk ik dan
15 dagen geleden
Reactie op Jamie078
Ergens op het forum gelezen over Lucovitaal libido vrouw en gehaald in de a ...
Probleem is alleen dat mn vent ook het libido van een dooie mus heeft 馃槀 Dus straks ben ik helemaal hitsig en dan mag ik er niet op hahhaahhaha
14 dagen geleden
Jaaa had het langer verwacht! 3 augustus en mijn zoon is van 12 juli馃グ
Poeh zeg! Super nerveus voor vandaag! Zo m'n dochter naar school brengen en dan door naar het ziekenhuis!
Vanmorgen al lekker misselijk en moeten spugen! Ergens "bang" dat het toch echt is tot nu nog in ontkenning geweest!
14 dagen geleden
Alles is goed en hartje klopte ff shock en jog steeds ongeloof....
Zo doodeng voor een 3e te gaan terwijl dit zo niet gepland is en we ons handen al vol hebben.
Voor nu uitgerekend op 31juli (maar kan nog veranderen) sowieso weer een keizersnede dus komt 1 week eerder dus gaan uit van juli!
14 dagen geleden
Alles is goed en hartje klopte ff shock en jog steeds ongeloof....
Zo dood ...
Ik snap je zenuwen ik was ook helemaal op. En wat fijn dat alles goed is!!!馃グ鈾ワ笍 dan zitten we een beetje in dezelfde fase van de zwangerschap, leuk馃槉. En je krijgt niks wat je niet aankan, komt goed鈾ワ笍
14 dagen geleden
Reactie op Ogldx
Ik wil ook graag zwanger zijn van een 2de, alleen weet niet of ik het zo go ...
Jes. Het is pittig! De juli '24 was hier nr2. Oudste wordt hier 16-1 2. Jongste is dan op 3 dagen na 6maand. Tweede was ook een ooopsie baby. Noem hem altijd mama's kadootje鉂わ笍馃槀
Ze zijn echt nu al bff's. Het is heel erg leuk maar ook soms heel erg pittig. Vooral met die slaap regressie nu. Kleine wordt 4/5x wakker in de nacht en dan is de oudste (nu 22mnd) weer wakker om 7.15u. Of overdag dat ze de dutjes om en om doen. Een er in ander er uit. En dan de andere dag slapen ze smiddags synchroon, dat is dan weer heerlijk.
Zwangerschap was ook wel pittig. Ik was onverwacht 10 maand na de eerste weer in verwachting. Dat is best pittig als je er nog eentje hebt rondkruipen en veel getild wilde worden. Gelukkig liep hij toen ik zo'n 32w was.
Maar beide jongens zijn zo lief en leuk samen en zooooo gek op elkaar. Fantastisch om te zien鉂わ笍