92 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op saartje2024

Probleem is alleen dat mn vent ook het libido van een dooie mus heeft 馃槀 Du ...
Als je er helemaal hitsig van wordt laat dat ff weten! Dan haal ik het ook 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

14 dagen geleden

Gefeliciteerd!! Ik moet er nog even niet aan denken eerlijk gezegd

14 dagen geleden

Reactie op KMG

Als je er helemaal hitsig van wordt laat dat ff weten! Dan haal ik het ook ...
Hahaha ik ga dit dus niet proberen 馃槀

14 dagen geleden

Reactie op Ogldx

Ik wil ook graag zwanger zijn van een 2de, alleen weet niet of ik het zo go ...
Ja is ook mooi. Alleen je lichaam moet toch eerst helemaal herstellen? De verloskundige zij dat je de eerste 9 maanden niet zwanger mag worden

14 dagen geleden

Reactie op KMG

Als je er helemaal hitsig van wordt laat dat ff weten! Dan haal ik het ook ...
Zeker niet hitsig. Meer alsof je hormonen wat beter in balans zijn waardoor je iets meer ruimte hebt om aan andere dingen te denken ;)

14 dagen geleden

Reactie op AccurateKoraalrif151958

Alles is goed en hartje klopte ff shock en jog steeds ongeloof.... Zo dood ...
Gefeliciteerd! 3 kindjes is zo leuk en gezellig. Wij zullen wel wat gemengde gevoelens houden hierover, hadden onder andere omstandigheden ook wel een 3e willen krijgen.

12 dagen geleden

Hier ook vanmorgen een positieve zwangerschapstest met een meisje van 4 maanden

12 dagen geleden

Reactie op Roos97!

Hier ook vanmorgen een positieve zwangerschapstest met een meisje van 4 maa ...
Ook een verassing of wel zo gepland? Gefeliciteerd in ieder geval! Mijn ventje is morgen 21 weken en ik vandaag 7 weken... vind het super spannend (niet gepland) en blijf twijfelen of het wel een goed idee is om het door te zetten.... heb ook 2 medisch vrij zware zwangerschappen gehad en 2x keizersnede

11 dagen geleden

Reactie op Roos97!

Hier ook vanmorgen een positieve zwangerschapstest met een meisje van 4 maa ...
Gefeliciteerd!鈾ワ笍 ik wens je een hele fijne zwangerschap toe

11 dagen geleden

Reactie op AccurateKoraalrif151958

Ook een verassing of wel zo gepland? Gefeliciteerd in ieder geval! Mijn ve ...
Nee dit was idd zeker niet gepland maar zeker wel welkom bij ons We wilden in de toekomst wel voor een 2e kindje gaan maar zo snel als dit hadden we zeker niet verwacht omdat mijn menstruatie erg onregelmatig was en nu al vanaf 31 okt niet meer ongesteld ben geweest heb ik vanmorgen toch maar eens een test gedaan en die positief dit hadden we totaal niet verwacht

8 dagen geleden

Zijn er al mensen die het gedeeld hebben in hun omgeving en hoe waren de eerste reacties? Ik heb 1 vriendin ingelicht en ze was nogal in shock.... ook veel 'eerlijke' vragen en van haar kan ik dat wel hebben, maar toch 'angstig' voor reacties van andere haha... en vd ene kant denk ik het is gewoon zo en schijt aan, maar toch maak ik me er druk om