56 Reacties

2 maanden geleden

Jullie goede ervaring met OLVG of een ziekenhuis in de buurt? Moet denk ik worden ingeleid. Nu op 41+5 er is morgen overleg met het ziekenhuis maar het is al vrij vol..

2 maanden geleden

Ik ben bevallen in het OLVG en ben daar erg tevreden over. Vriendelijk / kundig personeel, hadden ruim de tijd (kwamen veel langs) en na de bevalling werden we totaal niet opgejut om naar huis te gaan. Ik wilde eigenlijk naar het bevalcentrum maar dat kon last minute niet vanwege medische redenen.

2 maanden geleden

Hi ladies! Ik zat even in een love baby bubbel ja mijn bevalling 25 juli. Voor wie wil worden toegevoegd aan de whatsapp groep, voeg me even toe hier dan stuur ik je de link :) gezellig koffie binnenkort.

2 maanden geleden

Hier 26 juli bevallen, woon dus is nieuw West maar als het mag zou ik wel graag bij de groep willen! Heb je een vrienden verzoek gestuurd Jyttie

2 maanden geleden

Reactie op Juli2024💖

Jullie goede ervaring met OLVG of een ziekenhuis in de buurt? Moet denk ik ...
Ik ben bevallen in het AMC en ook hele fijne ervaring en bevalling gehad! Super kundig personeel ondanks dat er natuurlijk veel “studenten” zijn, maar dat totaal niet zo ervaren. Werden ook niet opgejaagd en ik vond de kamers ook fijn qua sfeer (geen TL ;-))

2 maanden geleden

Reactie op Juli2024💖

Jullie goede ervaring met OLVG of een ziekenhuis in de buurt? Moet denk ik ...
Oh en ik was ook medisch ivm meconium in vruchtwater

2 maanden geleden

Reactie op Jyttie

Hi ladies! Ik zat even in een love baby bubbel ja mijn bevalling 25 juli. V ...
Yes, gedaan!

2 maanden geleden

Reactie op Jyttie

Hi ladies! Ik zat even in een love baby bubbel ja mijn bevalling 25 juli. V ...
Gedaan!

2 maanden geleden

Hij is geboren! Op 15-08-2024 om 2.10, 2725 gram. Met 42+2 uiteindelijk spoedkeizersnee. Verhaal komt later maar wat een rollercoaster! Dinsdag in het ziekenhuis moeten blijven onverwacht, vandaag zaterdagmiddag naar huis gegaan. Alles in OLVG oost.

2 maanden geleden

Reactie op Juli2024💖

Hij is geboren! Op 15-08-2024 om 2.10, 2725 gram. Met 42+2 uiteindelijk spo ...
Gefeliciteerd!!

2 maanden geleden

Reactie op Juli2024💖

Hij is geboren! Op 15-08-2024 om 2.10, 2725 gram. Met 42+2 uiteindelijk spo ...
Wauw gefeliciteerd en geniet!

2 maanden geleden

Is er al iemand toe aan een koffietje? 🥳

2 maanden geleden

Reactie op lizzi25

Is er al iemand toe aan een koffietje? 🥳
Wij hebben nu met drie mama’s vanuit de groepsapp een koffietje gedaan en daar wordt vrij spontaan wel eens geopperd of er iemand tijd heeft.

2 maanden geleden

Ik zou ook wel bij de groepsapp willen als dat mag! Zou iemand me dan even een vrienden verzoek willen doen en berichtje dat ik mijn nummer door kan geven? Ik had Jyttie een vrienden verzoek gestuurd maar die heeft niet geaccepteerd helaas.

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Wij hebben nu met drie mama’s vanuit de groepsapp een koffietje gedaan en d ...
Leuk! Kan iemand mij ook toevoegen aan de groep?

2 maanden geleden

Zou ik ook toegevoegd kunnen worden?