6 Reacties

2 jaar geleden

Het is mijn derde zwangerschap en ik voel me hetzelfde als de vorige 2x: misselijk, voedselaversie, hartkloppingen, moe en slapeloosheid. De eerste keer was een meisje, de tweede een jongen. Deze week ik niet. Dus het kan dat het daaraan ligt, maar is per sé zo denk ik.. Overigens is het nu wel allemaal een 4weken sneller dan de vorige keren.. hopelijk gaat het dan ook sneller weg.

2 jaar geleden

Ik voel me heel anders! Bij m’n eerste zwangerschap had ik een week voor m’n positieve test al mega gevoelige borsten, nu amper en alleen m’n tepels zijn wat gevoelig. Verder was ik echt hondsberoerd en lag ik alleen maar in bed, slapen de hele dag, kon bijna niks eten, moest van alles kokhalzen en was 24/7 misselijk. Nu heb ik wel misselijkheid maar in golven gedurende de dag, meer last van m’n maag en vermoeidheid valt ook mee.

2 jaar geleden

Eerste keer vooral erg moe en ook misselijk. Tweede keer moe en duizelig maar niet misselijk. Deze keer wel moe maar heb juist honger! Kan nog veranderen maar hoop het niet…merk wel dat ik nu meer last heb van stemmingswisselingen

2 jaar geleden

Hey meiden bedoel meer, of jullie ook merkte dat je bij jongen of meisje andere symptonen had?

2 jaar geleden

Ik merk niet veel verschil in me vorige zwangerschap van mijn zoontje. Alleen dat ik nu al snel last had van misselijkheid, en soms snachts gewoon eruit moet om wat te eten. Dat had ik hiervoor niet.

2 jaar geleden

Zelf nu zwanger van de 2e , wel heel anders maar weet het geslacht nog niet. Wel is mijn vriendin gisteren bevallen van de 2e en was alles compleet anders. Dus ging ze uit van een jongen want niks was hetzelfde maar toch 2 meisjes 🙈