5 Reacties

2 maanden geleden

Yes, ik herken dit enorm. Onze oudste heeft ook koorts stuipen en astma. Vreselijk. En is erg vaak ziek. Ik heb ook veel angst voor de jongste. Hij was zondag voor het eerst ziek. Vreselijk. Ik maak me ook constant zorgen.

2 maanden geleden

Reactie op MamavanD&M

Yes, ik herken dit enorm. Onze oudste heeft ook koorts stuipen en astma. V ...
Ik heb hetzelfde. de oudste is nu na de vakantie ook weer naar de opvang geweest. Ik ben nu telkens bang dat ze ziek wordt en de baby aansteekt. 🫥 Hoe is het ziek zijn verlopen bij jullie baby?

2 maanden geleden

Snap ik volkomen. Heb er ook last van. Wij hebben daarom nu gekozen voor een gastouder. Iets minder kans op virussen

2 maanden geleden

Reactie op annemiek29

Ik heb hetzelfde. de oudste is nu na de vakantie ook weer naar de opvang ge ...
Ik vind die zorgen tot nu toe echt het zwaarste van alles. Eigenlijk verliep het best goed, maar ik was zo bang dat ik de hap wel heb gebeld en hij is helemaal na gekeken door de kinderarts. Hij was heel erg slaperig en tussendoor zo ontzettend verdrietig en daardoor maakte ik me zorgen. Maar achteraf was dat heel logisch als je ziek bent natuurlijk 😉

2 maanden geleden

Onze dochter van 2j8m gaat sinds ze 7mnd oud is 2 dagen naar de opvang en is minder vaak ziek dan onze buurmeisjes met een thuismoeder 😉 Ligt echt aan je eigen kindje en diens weerstand, aanleg etc hoe vaak ze ziek worden en hoe erg! Ze is in die bijna 3 jaar pas 3 keer naar de huisarts geweest, terwijl ik kindjes van haar leeftijd ken die zelfs al vaker naar de huisartsenpost zijn geweest dan dat.