10 Reacties
één maand geleden
Wij verdikken ook onze voeding met johannesbroodpitmeel ivm reflux. Gebruiken afwisselend speen 2 en 3 van Dr Brown.
één maand geleden
Reactie op Kimberly2207123
Wij verdikken ook onze voeding met johannesbroodpitmeel ivm reflux. Gebruik ...
Heb je die dan ook op de dr brown fles zitten? Liefst koop ik niet weer nieuwe flessen. Maar wat moet dat moet! Liefste de Difrax fles!
één maand geleden
Reactie op WeS187
Wij hebben Comfort AR van Hero Nutrasense en gebruiken Dr Brown's met speen ...
Ik ga kijken of ze die hebben van Difrax. Vast en zeker!
één maand geleden
Reactie op MD999
De speen van difrax past op de dr Brown fles, dus andersom dan denk ik ook? ...
Ah, dat lijkt mij ook! Ik ga zo een speen halen van dr brown en proberen.
één maand geleden
Reactie op WeS187
Wij hebben Comfort AR van Hero Nutrasense en gebruiken Dr Brown's met speen ...
Gebruik je dan ook nog het ventiel in de fles? Of moet je die nu weglaten? Wij gaan ook over op Nutrilon AR maar vind het een beetje spannend en hoop dat mijn zoontje er goed op reageert.
één maand geleden
Hi !
Nou dat was me een dagje.. ik ben drie keer naar de kruidvat en trekpleister geweest. Tot op heden nog niet 1 speen die lekker pakt. Diffrax 1-2-3 & M en L. Beiden te groot. Dr. Brown te groot. Ik zit met mn handen in het haar.. ik weet even niet meer wat ik nog moet doen... Terug naar andere voeding is geen optie.
één maand geleden
Reactie op Lauraxbaby
Hi !
Nou dat was me een dagje.. ik ben drie keer naar de kruidvat en trek ...
Jeetje wat een zoektocht! Wij hier ook gehad. Inmiddels ook het hele assortiment thuis. We hebben er regelmatig voor gekozen om een speen te doen waar onze kleine man harder voor moet werken, aangezien hij nogal gretig is en dan met de tandenstokers ernaast om af en toe het gaatje wat te verruimen.
Niet ideaal. Maar werkte op dat moment het beste. Inmiddels hebben we de juiste verhouding gevonden met de Johannes brood pit en is speen nummer 2 van dr Brown de meest passende hier. Succes! Ik herken de paniek…. 😔