20 Reacties
2 dagen geleden
Je zou een keer naar de osteopaat kunnen gaan, wellicht vindt ze de maxi cosi niet fijn.
Ons kindje vindt het ook niet leuk, hier helpt het om hem voorin te zetten naast mij zodat hij mij kan zien en ik mijn hand bij hem kan leggen
2 dagen geleden
Reactie op Miriamlisanne
Je zou een keer naar de osteopaat kunnen gaan, wellicht vindt ze de maxi co ...
Ah oke dankjewel!
2 dagen geleden
Ja hier ook. Als er iemand naast hem zit en ze speen in doet is t wel prima. Dus heb nu een beugel gekocht dat het autostoeltje voorin kan.
2 dagen geleden
Reactie op Framblijtje
Ja hier ook. Als er iemand naast hem zit en ze speen in doet is t wel prima ...
Alleen onze kleine wilt geen speen en als ik er naast zit huilt ze nog steeds, als we wandelen vind ze de maxicose wel oke, ook vaak wel eerst huilen maar dat stopt en in de auto niet
2 dagen geleden
Reactie op First time mon
Alleen onze kleine wilt geen speen en als ik er naast zit huilt ze nog stee ...
Ah wat vervelend. Heb je white noise of sssh geluiden geprobeerd?
En als je wandelt met de maxicosi, slaapt ze dan of is ze wakker?
2 dagen geleden
Reactie op Framblijtje
Ah wat vervelend. Heb je white noise of sssh geluiden geprobeerd?
En als j ...
Jaa ook al geprobeerd heb zo otter, nee ook wakker als we wandelen zelf ik die ligbak huilt ze alles bij elkaar
2 dagen geleden
Reactie op tessroo
Hier ook pure ellende. In de maxicosi op de wagen niet
Bij ons ook niet alleen wandelen in de draagzak
2 dagen geleden
Hij vindt het niet fijn om in de auto te zitten zonder dat zwarte zonneding van de maxi cosi er op. Als ik die vast maak is het huilen over.
2 dagen geleden
Reactie op jenn1991
Jaa hier ook helaas. Mijn peuter had precies hetzelfde kon ook niet in de m ...
En later in de buggy wel fijn of ook niet? Ben bang dat mijn kleine dat dadelijk ook niks vind…
2 dagen geleden
Onze kleine vind het vreselijk. Na meerdere behandelingen bij de osteopaat, oefeningen en advies, zijn wij er achter dat hij heel erg lijkt te schrikken elke keer als de auto versnelt, of als we remmen. Daarvan gaat hij helemaal over de rooie. Wij hopen dat als zijn schrikreflex straks verminderd, dat autorijden voor hem dan ook minder vervelend wordt.
2 dagen geleden
En later in de buggy wel fijn of ook niet? Ben bang dat mijn kleine dat dad ...
Jaa hoor het ging rond de 6 maanden steeds beter. Wij zijn snel overgestapt op de vervolgstoel en toen was het autorijden al vele malen beter. Ook in de stoel van de kinderwagen/buggy gaat het goed. Het is dus puur die ligstand wat ze hier gewoon niet leuk vinden. Beide meiden zijn erg alert en willen graag alles zien wat er om hun heen gebeurd.
2 dagen geleden
Reactie op jenn1991
Jaa hoor het ging rond de 6 maanden steeds beter. Wij zijn snel overgestapt ...
Dan nog even volhouden 😅
Mijn dochter houdt daar denk ook niet van en wilt ook alles zien! Dus hopen op dat ze t dadelijk beter vind want drama
2 dagen geleden
Reactie op jenn1991
Jaa hou op schei uit. Het wordt sowieso beter als ze dan rechtop kan zitten ...
Jaa indd ☺️
2 dagen geleden
Jaa indd ☺️
Deed je de buggy echt vanaf 6 maanden of eerder omdat je wist dag jouw meiden die bak niet fijn vonden? Ik lees overal 6a7 maanden om te wisselen maar kan gewoon geen kant op nu je de draagzak
2 dagen geleden
Jaa ook al geprobeerd heb zo otter, nee ook wakker als we wandelen zelf ik ...
Ik gok dat het komt omdat ze om zich heen wil kijken. In de kinderwagen bak is weinig te zien. Net als in de maxicosi in de auto. In de maxicosi op de kinderwagen is natuurlijk veel meer te zien
2 dagen geleden
Hier ook, mijn dochter had hier nooit last van maar mijn zoontje wel. Het gaat alleen goed als we hem half slapend in de maxi Cosi zetten en gaan rijden. We gaan nu maar de vervolgstoel proberen (maxi Cosi axissfix) want daar is hij al lang genoeg voor. Kinderwagen (op zijn rug) vindt hij trouwens ook niet leuk. Het is een buikslaper..