5 Reacties

4 dagen geleden

Kleine uitdeelboekjes, die naast je leggen zodat je altijd een nieuwe kan geven.

3 dagen geleden

Wij nemen ook een doosje kleine dadeltjes mee maar hier ook na 20 minuten drama. Geen speeltje is meer goed 馃槄

3 dagen geleden

Hier ook nog zoekende.. zo'n activiteitenboek lijkt me wel wat, maar alles wat ze weg kan gooien ligt zo naast dr..

3 dagen geleden

Reistafel kopen!! Zie foto Kan ook in vliegtuig, gewoon op schoot etc. Zit met een gesp vast echt ideaal!!! Je kunt erop kleuren, puzzelen, bouwen, tablet, noem het maar op.

3 dagen geleden

Reactie op Dekker28

Hier ook nog zoekende.. zo'n activiteitenboek lijkt me wel wat, maar alles ...
Bij ons gaat dit best goed hoor! Op een gegeven moment is mijn zoontje er wel klaar mee en valt/gooit ie het buiten bereik. Maar hij reikt hem ook aan mij aan als ik moet helpen en een sluitinkje open/dicht moet maken. Als ik rij lukt dat niet altijd maar ok. En muziek boekjes! Het dierenorkest speelt- heeft veel toffe boekjes met klassieke muziek, mooie lange muziekjes en hier wordt er fanatiek in gebladerd, alle muziekjes aan gezet en gekeken naar de plaatjes! Verder hebben we ook zo鈥檔 activiteiten bordje met licht schakelaartjes en allerlei lampjes en knopjes, die is ook een hit. En als de nood hoog wordt hebben we een paar van die hysterische speeltjes met geluid. Zo鈥檔 piano鈥檛je enz, knettergek word je er van wel馃槄 Autoritten van korter dan 20 min ofzo krijgt ie trouwens zelden speelgoed. Soms wel een snackje maar meestal vermaakt ie zich dan nog wel met naar buiten kijken