12 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb deze besteld bij Amazon. In de winkel betaal je er wel 60 voor

4 maanden geleden

Ja heb die bij de eerste ook gebruikt, gewoon de simpele van prenatal, was niet zo duur. Maar vond het zelf wel prettig om hm te kunnen zien

4 maanden geleden

Ik heb er een via Temu voor €5

4 maanden geleden

Hier de goedkoopste van de Prenatal. Werkt al 1,5jr top. Makkelijk te bevestigen en de grote kleine man vind het nog steeds heel leuk. Nu vooral gekke bekken naar zichzelf trekken 🤣. Heel grappig om te zien in je binnen spiegel.

4 maanden geleden

Mijn man en ik beiden! Hoeft niet veel te kosten (hij wilde per se die van Maxi Cosi in berenvorm, kneiterduur voor zoiets simpels hahahaha), maar hebben t echt actief gebruikt tot onze dochter vooruit ging zitten met haar autostoel. Was toch een fijn idee, al is t maar om te kunnen zien of ze in slaap was gevallen😊

4 maanden geleden

Wij maar wel een afgebolde haha Een normale spiegel die kan brand in de auto veroorzaken door een brandpunt met zon. Veel zijn veilig als je ze koopt in de winkel maar let wel op met online bestellen, vooral van Ali of Temu... Besteed gewoon een beetje geld aan veiligheid, want wat is nou 20 euro en veiligheid in vergelijking met t euro en je kind kunnen verbranden of je auto in de hens zetten🥲 We hadden bij Maud zitten kijken naar een camera maar pfff wat een prijs en slechte kwaliteit haha We hebben wel in de nacht de eufy gebruikt met de vakantie. Was prima te doen voor die paar keer

4 maanden geleden

Nooit gedaan. Zo'n spiegel lijkt me afleiden van de weg. Je hoort je baby en je kunt praten. Je kan toch niks doen tijdens het rijden.

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wij maar wel een afgebolde haha Een normale spiegel die kan brand in de aut ...
Ja die in de babywinkels zijn volgens mij standaard met een bolling erin! Maar ali en temu denk ik idd niet allemaal.

4 maanden geleden

hier zijn ze ook weer van zolder gehaald, je kan iid weinig als je onderweg bent, behalve kijken hoe je kleine op je stem reageert. toch vond ik het fijn om even te kijken als de kleine opeens erg moest hoesten of iets. neiging van achterom kijken wordt dan veel kleiner. hebben de boerenverstand van maxicosie( kregen toen 2 gratis bij de stoeltjes)

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wij maar wel een afgebolde haha Een normale spiegel die kan brand in de aut ...
Op Temu krijg je ook gewoon afgebolde spiegels, veel van de producten die je in de winkel koopt worden gewoon in China gemaakt en met dikke winst in NL verkocht 🥲

4 maanden geleden

Reactie op Stroopwafels

Nooit gedaan. Zo'n spiegel lijkt me afleiden van de weg. Je hoort je baby e ...
Hier sluit ik mij bij aan.

4 maanden geleden

Wij hebben die gebruikt bij onze eerste en gaan dat nu weer doen. Fijn om te zien of ze slaapt idd. Maar vooral mijn dochter vond de spiegel leuk. Dat maakte de auto nog verdraagzaam voor haar, want verder vond ze het echt niets aan.