13 Reacties
7 maanden geleden
Wij hebben de maxi cosi pearl pro 2. Die is van 6mnd tot 4 jaar als ik me niet vergis. Kan voor en achteruit op de Isofix geplaatst worden.
Het is overigens wel echt aangeraden om je kind zo lang mogelijk achteruit te laten rijden, ivm opvangen van impact bij een aanrijding. Dus ik zou hem nog niet vooruit laten rijden. Misschien helpt de overstap naar een wat rechterop zittend stoeltje ook al wel.
7 maanden geleden
Tegenwoordig met de I-Size autostoelen is achterwaarts tot 15 maand verplicht!🙈
en daarbij héél veel veiliger.
Huilen in de auto kan meerdere redenen hebben, hier ook af en aan fases, maar maxi cosi kan m idd ook gewoon niet fijn meer zitten.
Hier sinds kort over op de Cybex Sirona GI+, heel blij mee! En zoontje zit er super in

7 maanden geleden
Reactie op itisme01
Tegenwoordig met de I-Size autostoelen is achterwaarts tot 15 maand verplic ...

Snap jij het verschil tussen alle cybex stoelen? Zelfs in de Sirona (ik heb het idee dat dat de stoel is van 0-4 jaar) zie ik Gi, Ti en Si. En met of zonder +. Ik bgrijp het verschil nog niet, misschien heb jij je hierin al verdiept?
7 maanden geleden
Reactie op barbzz
Snap jij het verschil tussen alle cybex stoelen? Zelfs in de Sirona (ik heb ...
Het verschil bij deze stoelen (wij hebben een S en een T) is de afwerking van de soorten stof. De stoffen die ze gebruiken hebben ene luxe gradatie en dus ook een duurdere prijs. Voor de rest doen ze allemaal t zelfde! Ik hou van de sirona! Onze oudste die in september 4 wordt past er nog heel goed in maar zit nu in een opvolg stoel omdat de jongste niet meer in de maxi cosi ging met 4 maanden ivm reflux. Dus die is een stoel doorgeschoven en ik ben er zo zo blij mee!
7 maanden geleden
Reactie op barbzz
Snap jij het verschil tussen alle cybex stoelen? Zelfs in de Sirona (ik heb ...
Werkelijk geen idee sorry!🥲 volgens mij is + iig zo’n mesh bekleding, dus extra luchtig (deze versie hebben wij ook, ideaal met een snel warme baby)
Verder niet echt in verdiept, de winkel had ook volgens mij niet alle modellen staan. Wat ik zo snel lees is de T versie met losse base en de G is nieuwste en diepere zit (base is hierbij geïntegreerd)
7 maanden geleden
Reactie op MrsPoppie
Wij hebben de maxi cosi pearl pro 2. Die is van 6mnd tot 4 jaar als ik me n ...
Hier scheelde de overstap van Maxi Cosi Pebble naar Pearl enorm! Autorijden was hier ook 9/10 keer een drama en nu vindt het zowaar leuk! Ze kan ook beter in het spiegeltje kijken die aan de hoofdsteun hangt en zo kan ze mij ook in de gaten houden 🤭
7 maanden geleden
Reactie op MrsPoppie
Wij hebben de maxi cosi pearl pro 2. Die is van 6mnd tot 4 jaar als ik me n ...
Hier ook Pearl Pro 2. Onze eerste werd helemaal gek met 13 maanden van achteruit rijden. Dus die hebben we al wel wat sneller omgedraaid. Hoe langer achteruit hoe beter.
Overigens is de Pearl Pro idd geloof ik tot 4 jaar, maar bij de eerste zijn we met krap 3 jaar al naar de Rodifix gegaan. Ondanks dat hij echt klein is voor z'n leeftijd!
Bij onze meid hielp in ieder geval het rechter op zitten heel goed!
7 maanden geleden
Wij hebben de maxi cosi mica pro eco, wat een troon! Al met 7 maanden naar over gestapt want deze man wou ook niet meer in de ‘gewone’ maxi Cosi 😆
7 maanden geleden
Wij hebben de nuna todl next (I size). Deze kan al vanaf geboorte maar wij hebben eerst de maxi cosi van nuna gebruikt. Meneer zit nu op een troon hoor! Hij zit nu nog achterstevoren, maar kan lekker naar buiten kijken dus hij vindt het prima. Wij zijn met 10 maanden overgestapt van maxi cosi naar deze.
7 maanden geleden
1 tip, kijk goed met je eigen gezonde verstand naar de grootte van een autostoel ipv de beloofde leeftijd ik kocht ook de maxi cosi assixfix voor mijn eerste met het idee; mooi daar kan ze tot 4 in. Nou sorry maar met 2,5 paste dat écht niet meer. Overigens gewoon een fijne stoel die kan draaien. Maar hou dus in je hoofd dat je tussen 2,5/3,5 echt weer een nieuwe zilt aanschaffen.