9 Reacties
2 maanden geleden
Hier overdag vooral last van driftbuien, als het om eten gaat of als ze iets niet mag is het gillen en op de grond liggen. Soms vraag ik me af wat ik het beste kan doen, want iedereen zegt steeds negeer het maar dan kan het echt lang duren voor ze stopt馃槀
2 maanden geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Hier overdag vooral last van driftbuien, als het om eten gaat of als ze iet ...
Afleiden is vaak fijn.
Dus niet ingaan op de driftbui, maar gewoon echt compleet iets anders doen/zeggen/laten zien oid (bijna soort verrassingseffect haha) en de aandacht dus vooral afleiden van hetgeen wat de bui veroorzaakte.
2 maanden geleden
Reactie op Beanie85
Afleiden is vaak fijn.
Dus niet ingaan op de driftbui, maar gewoon echt com ...
Ja dat probeer ik dan idd te doen! Vaak til ik d鈥檙 op en gaan we even in de spiegel kijken of naar buiten kijken, alleen soms voelt het dan alsof ik te makkelijk reageer als je snapt wat ik bedoel?
2 maanden geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Ja dat probeer ik dan idd te doen! Vaak til ik d鈥檙 op en gaan we even in de ...
Nee dat is juist goed. Je hoeft dr echt niet uit dr stekker te laten gaan (even kort laten ontladen is wel goed, het moet er even uit). En voor alle partijen fijn dat het geen kwartier duurt maar hooguit een paar minuutjes.
Ze hebben het gewoon echt even lastig.
Ik wordt er soms moe van, want je voelt het aankomen. Maar ik weet ook dat het erbij hoort en dat ze het niet expres doet.
Dus...het even doorstaan met elkaar en door.
4 dagen geleden
Hier gaat het ook zo, hij wou om 5.30 al spelen. Hoe kan je hem dan afleiden? Tegen hem praten helpt niet of moet je dan toch maar toegeven dat je wel met hem moet spelen. Half 6 s鈥檕chtends