7 Reacties

15 dagen geleden

Ik lees mee, helaas zitten wij nu ook in deze fase met onze dochter. Ik gok dat het komt door sprong 4/ slaapregressie, maar helaas duurt dit bij ons al een aantal weken. Aantal dagen gaat t heel goed en als we denken ze heeft het door, zitten er weer avonden bij dat ze na 45 minuten wakker wordt. Wat wij nu doen is, na paar keer naar boven lopen, speen erin, haar eruit halen. Soms valt ze op onze armen in slaap en leggen we haar over in bed. Verder geen tips, wel herkenning!

15 dagen geleden

Reactie op 1990S

Ik lees mee, helaas zitten wij nu ook in deze fase met onze dochter. Ik gok ...
Dacht eerst ook aan slaapregressie inderdaad. Maar dit duurt hier nu ook al bijna 2 maanden. En je zou denken dat ie dan ‘s nachts na z’n laatste fles zou doorslapen van vermoeidheid, maar dat gebeurt helaas ook niet haha!

15 dagen geleden

Zit er nog een broertje dwars misschien?

15 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Zit er nog een broertje dwars misschien?
Nee eigenlijk nooit

15 dagen geleden

Wij hebben hem tussen 4 en 5 maanden beneden gehouden s avonds. Gaf ons zelf rust. Nu weer zelf in de cosleeper. Was echt een fase

15 dagen geleden

Reactie op joyce1611

Dacht eerst ook aan slaapregressie inderdaad. Maar dit duurt hier nu ook al ...
Oef dat is dan wel pittig😅. Onze dochter gaat wel al om 18.15u naar boven (want dan is ze echt moe). Ze heeft dan daarvoor een powernapje gehad tot ongeveer 17u. Ik geef boven op haar kamertje in het donker (klein lampje) de fles. Rond 19u ligt ze er dan in. Helaas dan dus wel om 19.45 weer wakker haha, maar soms dus ook niet. Wellicht heb je hier iets aan? Misschien is de 2 uur tussen de slaapjes te lang en is hij te moe? Ik weet het ook niet en we proberen maar wat haha.

15 dagen geleden

Reactie op 1990S

Oef dat is dan wel pittig😅. Onze dochter gaat wel al om 18.15u naar boven ...
Is het proberen waard om hem iets minder lang wakker te houden. Maar vaak laat hij dan pas vermoeidheid signalen zien