7 Reacties
3 maanden geleden
Zo lang er nog geen sprake is van een ritme en de baby zo klein is dat ze veel nabijheid vraagt, laat ik haar 's avonds op m'n borst liggen terwijl we samen tv kijken. En dan leg ik haar in de co sleeper als ik zelf naar bed ga. Mijn zoontje ging pas na een maand of 2 volgens mij in z'n bedje slapen, als er meer voorspelbaarheid is.
3 maanden geleden
Ik zorg s’avonds voor een vaste routine rond half 8 de fles dan tot 8:15 zit hij bij me om alles even goed te laten zaken. Dan zet ik white noise aan loop ik was wiegend door de kamer (daardoor word hij slaperig) ik baker hem in geef hem een hele dikke kus en laat hem slapen, afentoe miept hij wat maar dat laat ik vaak duurt vaak 5/7 min dan is hij weg. Dan hebben ik en mijn partner even tijd om een serie te kijken. Rond 23:00/00:00 komt hij voor nog een fles die geef ik dan en daarna ga ik meestal slapen. Dan komt hij rond 5/6 uur voor een fles en slaapt hij door tot half 9 en dan start ik de dag op.
3 maanden geleden
Overdag slaapt ze in haar eigen bed of in de box. Savonds ook onder of bij ons of in de box. Na de laatste fles slaapt ze in der wieg.
Heb geprobeerd haar savonds ook in der eigen bed te leggen maar omdat ze krampjes heeft is dit nog geen succes. Dus ligt/slaapt ze bij ons.
3 maanden geleden
Onze dochter is nu bijna 9 weken, en slaapt sinds 3 dagen na de fles van 19u alleen in de co sleeper. We geven haar boven de fles, dan even knuffelen en in slaap helpen.
Daarvoor alleen op ons, we hebben het gewoon een keer geprobeerd en dat gaat goed.
Wel heel fijn om dan even tijd samen te hebben en of met onze zoon van 7.
3 maanden geleden
Reactie op Wendyelst
Onze dochter is nu bijna 9 weken, en slaapt sinds 3 dagen na de fles van 19 ...
En dan volgt de fles van 23/00 - 3 - 7. En zo beginnen we dan weer de dag.
Overdag slaapt ze vooral veel bij ons en laat ze zich niet weg leggen. Dus even in de avond alle bewegingsvrijheid te hebben is heel fijn.
3 maanden geleden
Hier tussen half 8 en 10 de laatste voeding (ligt er aan of ze in slaap valt voor we naar bed gaan)
Ze ligt dan bij ons of in de box. Gaan gezamenlijk naar boven tussen half 10 en 11.
Ook wil t wel is zijn dat ze zo onrustig is, ik haar al naar boven breng rond 8 uur, in de slaapzak doe en in de cosleeper leg.
Ze tukt dan zo weg en wordt niet wakker van ons
Dat laatste gebeurt niet heel vaak en is echt luxe haha
Helaas ga je dit wel ff houden tot er ritme in zit ook met de slaapjes overdag en een vaste bedtijd.
Bij Maud maakte we haar wakker rond 11 voor de laatste voeding maar hell no dat we dat nu nog gaan doen haha