8 Reacties

één maand geleden

Zit zelf ook naar zoiets te kijken, makkelijk mee te nemen en de rugleuning kan je verstellen. https://www.amazon.com/dp/B08GZ7HCVB?ref=cm_sw_r_apan_dp_58PS0G6H736N8P0RY6SP&ref_=cm_sw_r_apan_dp_58PS0G6H736N8P0RY6SP&social_share=cm_sw_r_apan_dp_58PS0G6H736N8P0RY6SP&starsLeft=1&skipTwisterOG=1

één maand geleden

Weet niet hoe groot de honden van je moeder zijn maar bij je moeder zon grondbox maken? Of anders een goedkope box van marktplaats? Een wipstoeltje tweedehands?

één maand geleden

Wipstoeltje van Nuna Leaf gaat tot 60kg. Mijn zoontjes hebben er beide 1, de ene is 20 maanden en de ander 4 maanden. De ene heeft ook een boog met een spiegeltje, een vogel en nog een diertje. Wij vonden het de investering waard, want ze hebben er echt lang plezier van.

één maand geleden

Maar, zit ie dan normaal gesproken bijna de hele tijd in de triptrapp? (buiten tillen om) Eerlijk gezegd zou ik sowieso dan veel meer stimuleren liggend te spelen, want dat is echt veel beter voor de motorische ontwikkeling en op meerdere gebieden. En niet elke baby vind dat leuk idd, maar het is wel de beste houding en belangrijk zo te spelen. Zou dus wel investeren in dat stukje stimuleren. En ik zou toch een goedkope 2e hands box aanschaffen voor bij oma. En thuis dus ook heel veel oefenen met liggend spelen. Verder heb je misschien iets aan een bumbostoeltje? Al is dat wel echt voor korte periodes, dus geen uren per dag. Maar het kan wel voor de afwisseling soms even fijn zijn!

één maand geleden

Reactie op Beanie85

Maar, zit ie dan normaal gesproken bijna de hele tijd in de triptrapp? (bui ...
Nee zeker niet, hij ligt heel veel en draait ook veel op buik en speelt dan ook. Maar als hij er klaar mee is dan is het vaak de stoel in zodat ie wat meer “overzicht” heeft en ik bijvoorbeeld kan koken en hij erbij kijken. Hij is namelijk echt niet lang te tillen en ook in een draagzak niet want hij is echt groot. Dus het is puur voor die momenten. Maar aangezien hij ook een zus heeft en de box vind hij eigenlijk helemaal niet leuk is dat de optie haha

één maand geleden

Reactie op SamenDrie

Wipstoeltje van Nuna Leaf gaat tot 60kg. Mijn zoontjes hebben er beide 1, d ...
Ik ga eens op zoek naar deze 2de hands! Dankjewel!!

één maand geleden

Reactie op coco1109

Nee zeker niet, hij ligt heel veel en draait ook veel op buik en speelt dan ...
Oh nee, dan is het goed haha ☺️ Dan is het een lastige tussenfase eigenlijk. Wij hebben deze dezehttps://www.bol.com/nl/p/deryan-curve-luxe-kinderstoel-inclusief-wipstoel-inlegkussen-newborn-set-meegroei-kinderstoel-houtlook/9300000157185208?referrer=socialshare_pdp_androidapp En volgens mij werkt die niet perse op zoveel kilo max, maar greoon op tot wanneer je kindje past.

één maand geleden

Reactie op coco1109

Ik ga eens op zoek naar deze 2de hands! Dankjewel!!
Geen dank! Idd, zijn vast wel 2e hands te vinden en het mooie is de bekleding kan je wassen, op 30 graden en het ziet er weer als nieuw uit.