44 Reacties

één maand geleden

7x, 13 weken

één maand geleden

Ik hou het niet bij maar volgens mij overdag meestal elke 2 a 3 uur en snachts variërend tussen 3 en 6 uur

één maand geleden

Hoi! Hier wisselt het nog enorm. De ene dag is het elke 3 uur. En de andere dag bijna elke 1,5 uur. 🥲 De ene nacht laat hij er 6 a 7 uren tussen en de andere nacht 3. Haha. Ik zou graag wat meer ritme willen, maar het is nog heel erg op verzoek hier. 13 weken is hij vandaag.

één maand geleden

Meestal 5x, soms 6x. Morgen is ze 11 weken.

één maand geleden

Hier wisselt het nog, ik voed op verzoek. Vaak tussen de 8 a 10x per dag. Hij is vandaag 13 weken.

één maand geleden

13 weken, 7 keer

één maand geleden

6 keer, ze is 11 weken

één maand geleden

13 weken: Gemiddeld 10x per dag, maar gister uitschieter naar 16x. Slaapt snachts wel praktisch door, dus overdag mag ze van mij komen wanneer ze wil 😁

één maand geleden

6x en hij is 9 weken. 5 x overdag en 1 x 's nachts

één maand geleden

Onze meid is 11 weken en komt rond de 7-10 keer per dag waarvan vaak 1 keer 's nachts. We proberen de dag op te staan om 7:00u en proberen haar rond 19:00u ook weer op bed te hebben

één maand geleden

6/7 keer per dag . 12 weken

één maand geleden

8 weken en 6 voedingen per dag, hij komt op vaste tijden, geen nachtvoeding. Van de week hadden we 5 voedingen, en dan ging ook goed. Ik denk dat ik binnenkort ga overstappen naar elke 4 uur.

één maand geleden

6 of 7 x, meestal beide borsten. Af en toe een dag dat ze maar 1 borst wil en dan komt ze wat vaker. Bijna 12 weken

één maand geleden

6 a 7x sinds paar dagen slaapt hij 's nachts door

25 dagen geleden

6/7 keer, 10 weken. Zo te lezen is dit wel een beetje gemiddeld 😇

25 dagen geleden

10 weken en 6/7 keer per dag.

25 dagen geleden

Bijna 12 weken, 5/6 keer per dag.

25 dagen geleden

Zo jaloers op al deze antwoorden.. ik houd niet bij hoevaak ze precies komt, maar zeker wel vaker dan 6/7 keer 🥲

25 dagen geleden

10 weken, meestal 10x. Soms 8, soms 12. Voed op verzoek en altijd 1 borst. Slaapt in de nacht lang achter elkaar (9 tot 11 uur), en haalt dit overdag in door extra vaak te willen drinken ;)

25 dagen geleden

13 weken, bijna elke dag 6 voedingen nu. Maar 2 weken geleden nog zeker 7. En gister maar 5.