Hallo allemaal,
Hoevaak drinkt jullie baby aan de borst en hoe oud is je baby? Was ik even nieuwsgierig naar mijne is nu 12 weken en drinkt nog 7 keer ongeveer. Tuurlijk is het soms ook meer maar het gemiddelde is 7.
Hoi!
Hier wisselt het nog enorm.
De ene dag is het elke 3 uur. En de andere dag bijna elke 1,5 uur. 🥲
De ene nacht laat hij er 6 a 7 uren tussen en de andere nacht 3. Haha.
Ik zou graag wat meer ritme willen, maar het is nog heel erg op verzoek hier. 13 weken is hij vandaag.
13 weken: Gemiddeld 10x per dag, maar gister uitschieter naar 16x. Slaapt snachts wel praktisch door, dus overdag mag ze van mij komen wanneer ze wil 😁
Onze meid is 11 weken en komt rond de 7-10 keer per dag waarvan vaak 1 keer 's nachts. We proberen de dag op te staan om 7:00u en proberen haar rond 19:00u ook weer op bed te hebben
8 weken en 6 voedingen per dag, hij komt op vaste tijden, geen nachtvoeding. Van de week hadden we 5 voedingen, en dan ging ook goed. Ik denk dat ik binnenkort ga overstappen naar elke 4 uur.
10 weken, meestal 10x. Soms 8, soms 12. Voed op verzoek en altijd 1 borst. Slaapt in de nacht lang achter elkaar (9 tot 11 uur), en haalt dit overdag in door extra vaak te willen drinken ;)