44 Reacties
25 dagen geleden
Bijna 14 weken, meestal 5x per dag. Maar hebben ook wel eens 4 of 6 keer.
25 dagen geleden
Mensen die 6x op een dag reageren, geven jullie 2 borsten per voeding? En hoeveel min per bost?
Mijn baby drinkt aan een borst en komt daarom wel vaker dan 6x op een dag..
25 dagen geleden
Reactie op Bladiebla✨
Mensen die 6x op een dag reageren, geven jullie 2 borsten per voeding? En h ...
Ik geef 2, een enkele keer wil ze die niet. Ze drinkt echt kort, 5 min per kant (en soms dus maar 1 borst 5 min).
Een enkele uitschieter van een minuut of 8, maar dat is zelden 🙈
Ik geef om de 3 uur, maar ze vraagt er bijna nooit echt om.
Komt perfect aan, dus ze is een snelle drinker maar wel voldoende gelukkig!
25 dagen geleden
Reactie op Beanie85
Ik geef 2, een enkele keer wil ze die niet. Ze drinkt echt kort, 5 min per ...
Koppel je haar na 5 min zelf los om haar aan de 2e borst aan te leggen?
25 dagen geleden
16 weken, ik heb geen flauw idee hoe vaak want ik ben gestopt met tellen 😅 hij drinkt 1 borst en heeft dan echt genoeg gehad, valt ook vaak meteen in slaap. En dan soms een uurtje later toch die tweede ook nog, als je dat als 1 voeding telt komen we vast op 6/7 uit. Tel je dat als 2 dan eerder 10 ofzo. Maar voor mijn gemoedsrust werkt niet tellen beter, het is volledig op verzoek en hij geeft het prima aan. Meestal ongeveer 10 min, 's avonds vaak wat langer.
25 dagen geleden
Dochter heeft net aan de linkerborst gedronken, maar weigert de rechter borst. Mondje gaat niet open. Ze slaapt ook. Wat kan ik het beste doen? Want ik probeer nu van 1 borst aanbieden naar 2 borsten aanbieden te gaan, maar op deze manier wordt het lastig. Ik wreef al over haar armpje etc tijdens het voeden, maar toch slaapt mevrouw. Moet ik de rechterborst dan echt kolven of kan ik het nog even afwachten of ze zo nog komt voor de rechterborst?
25 dagen geleden
Reactie op Bladiebla✨
Mensen die 6x op een dag reageren, geven jullie 2 borsten per voeding? En h ...
Vaak 2 borsten, maar vol is vol, mijn kindje drink wel echt 25 min per voeding. Geeft zelf aan wanneer ze “klaar” is met een borst. Drinkt vaak rond deze tijden, ik voed op verzoek maar ze komt zelf om deze tijden. 7.30/10.30/14.00/17.00/20.30, soms komt ze ‘s avonds een keertje extra, ‘ ‘s nachts niet.
25 dagen geleden
Hier baby van bijna 11 weken en hij drinkt 7x a 8x per dag één borst volledig op verzoek, maar komt gemiddeld hierop neer:
03:00
06:00
08:00/09:00
11:00/12:00
14:00/15:00
16:00/17:00
18:00/19:00
22:00/23:00.
Doordat de tijden soms wat schuiven zit er vaak in de middag nog een extra voeding. Hij gaat rond 18:00/19:00 naar bed.
25 dagen geleden
Reactie op babymarch2022
Dochter heeft net aan de linkerborst gedronken, maar weigert de rechter bor ...
Heb je haar verschoond? Dat maakt haar misschien wakker genoeg voor een toetje