10 Reacties

17 dagen geleden

Hier ook sinds 2 dagen heeeeel veel overdag! Ik denk sprong 4

17 dagen geleden

Reactie op coco1109

Hier ook sinds 2 dagen heeeeel veel overdag! Ik denk sprong 4
Ja hier inderdaad ook ongeveer 3 dagen nu, en vandaag bijna de hele dag al! Zou heel goed kunnen inderdaad!

17 dagen geleden

Heel herkenbaar. Hier ook al een paar dagen. Heel veel overdag slapen, weinig willen eten. En snachts doorslapen.

17 dagen geleden

Hier iets meer ook ja (nu 16 weken). Ik denk altijd: o, o, nu gaat er een grote sprong aankomen binnenkort!

17 dagen geleden

Dit klinkt allemaal nog niet zo verkeerd, hoor dames. Stilte voor de storm zeker

17 dagen geleden

Hier ook, we merken dat sprong 4 gisteren is begonnen en vandaag overdag bijna alleen maar geslapen

17 dagen geleden

Mijne sliep al bij zoveel weken al hele nacht door laatste fles tussen 9u a 10u en word volgende dag wakker tussen 9u30 a 10u en in ochtend/Middag/Avond niet willen slapen omdat hij in de nacht juist lang slaapt.

11 dagen geleden

Oh, zo blij dat ik dit topic vind. Onze kleine (bijna 16 weken) heeft vandaag bijna de hele dag geslapen. Het zal inderdaad wel stilte voor de storm zijn, want hij zit al even in sprong 4 en is zo druk met groeien en ontwikkelen.

11 dagen geleden

Hier juist echt heel weinig slapen overdag hazeslaapjes en snachts deed ze bij 2 maanden doorslapen sinds we eigenlijk zijn verhuisd niet meer.. komt ze snachts weer en onrustig