7 Reacties

7 dagen geleden

Klinkt een beetje als slaapregressie/sprong 4 of een start van sprong 5 ? Heb je voorafgaand voordat je kindje ziek werd gemerkt dat het slapen veranderde? Ik kan me voorstellen dat je kleine nu extra knuffels/nabijheid vraagt door het ziek zijn, en zeker als de speen gewend is. Geef je borstvoeding of flesvoeding? Misschien kan je kijken naar hoeveelheid voeding overdag, zodat je kindje niet in de nacht ervoor wakker hoeft te worden?

7 dagen geleden

voordat ze ziek werd was het ookal zo een week alleen kon k het wel uitrekken met de speen nu lukt dat niet meer. Het is nooit een grote drinken geweest ik probeer overdag haar genoeg te laten drinken alleen wilt ze dus niet en dan stop ik met het aanbieden. Ze krijgt flesvoeding en drinkt 90/110ml krijgt 7 flesjes overdag. Nu heeft ze vannacht 2 flesjes gehad waarvan ze een 60cc op heeft en een 100cc krijgt ook nog geen tandjes.

7 dagen geleden

Ik denk dat je vooral zal moeten accepteren dat de slaap van de kinderen, en helemaal van baby’s, niet altijd hetzelfde is en blijft. Hoe vervelend ook

7 dagen geleden

Het is nu eenmaal geen vast gegeven dat als ze een tijdje doorslapen dit ook blijven doen. Gewoon mee bewegen en accepteren hoe het is

7 dagen geleden

Hebben hier ook net 2/2.5 week gehad met weer nachtvoedingen. Rn daarvoor gewoon doorslapen. Nu vandaag 2e nacht weer wel ineens doorslapen dacht misschien dokr sprong 4 ofzo.

7 dagen geleden

Het is, helaas, heel normaal dat je kindje nog niet doorslaapt. Ook als ze even in een groeispurt zitten of een sprongetje, hebben ze regeldagen waar ze meer voeding nodig hebben. Dit hoort erbij en is volkomen gezond en normaal. Misschien helpt het accepteren van de situatie in wat meer rust vinden en kun je iets meebewegen door bijvoorbeeld zelf eerder naar bed te gaan of een slaapje te doen wanneer de kleine overdag ook slaapt. Veel sterkte in ieder geval! Ook dit is een fase en kom je doorheen 🌹

6 dagen geleden

Hier sliep hij door. Tot ik ging werken helaas. Eerste week ging nog goed daarna drama. Ene nacht moeten we er 1x heen. Andere keer 5x. Nu al 6/7w lang. Vrijdag 22w oud