6 Reacties

één maand geleden

Wij hadden dat ook met onze dochter en ze pakt de Philips soothie wel. Helaas voor de portemonnee was dat de 6e soort die wij probeerden

één maand geleden

Dit was bij m’n dochtertje ook zo, nu 2,5 en nooit de speen gepakt. Toen probeerde ze een tijdje haar duimpje maar kreeg ze niet te pakken en toen eigenlijk nooit meer iets geprobeerd! Dus zou het laten gaan en niet meer aanbieden. Als ze de duim pakt dan is dat zo en zo niet dan niet😊 Mijn zoontje is nu 3 maanden en heeft zijn duimpje/vuistje sinds een paar weken. Speen pakte die wel eens maar duwde hij na even weer uit. Heb echt zoveel speentjes geprobeerd maar hij pakte ze niet meer na een tijdje en toen ineens toch die duim!

één maand geleden

Reactie op coco1109

Dit was bij m’n dochtertje ook zo, nu 2,5 en nooit de speen gepakt. Toen pr ...
Ah oké dankje! Het is hier idd wel der hand of als ze bij haar arm kan ook haar arm. En veel steekt ze haar tong uit, eigenlijk de hele dag door. Wellicht is dat in samenhang met geen speen willen?.

één maand geleden

Reactie op chanel1996

Ah oké dankje! Het is hier idd wel der hand of als ze bij haar arm kan ook ...
Jaa klinkt herkenbaar! Die van mij zuigt op z’n vuistje of idd ook arm als hij er voor ligt haha. De tong uitsteken is hier ook idd van “bah nee dankje”😆 voelt gewoon niet lekker warm zoals huid of tepel. Maar ik geef ook borstvoeding dus snap het wel. Geef je fles of borst?

één maand geleden

Onze dochter pakt ook geen enkele speen. Duwt ook constant de tong er tegen van nee blegh haha. Ik probeer het ook niet meer, vind het wel prima zo. Ze is nu 17 weken.😊

één maand geleden

Hier een beetje hetzelfde verhaal. Meestal heeft ze geen behoefte aan een speen, maar er is 1 soort speen die ze wel wil af en toe. Eigenlijk alleen als hulpje om in slaap te komen. Sinds een week gaan de hele vuisten naar binnen, maar een speen aanbieden heeft hier dan echt geen nut. Het lijkt meer ontdekken dan zuigbehoefte.