3 Reacties
19 dagen geleden
Oh wat jammer! Mijn vriendin heeft ook een zoontje die dat absoluut niet wil. En ik hoorde het ook van iemand anders. Je bent dus niet alleen!
18 dagen geleden
Mijn kleintje is ook geen echte knuffelaar, en ook nooit geweest.
Even bij je vond ze wel fijn, maar slapen enz gewoon het liefst plat en in eigen bedje.
En nu nog steeds. Even bij je zitten of bijvoorbeeld voor een boertje dan is ze Even lekker rustig tegen me aan. Dan hou ik haar ook na het boertje nog even zo, want dat is het enige moment dat ze zich daaraan overgeeft en ontspannen blijft "plakken" 😉...
Verder is ze veelste alert (dus met borst tegen borst gaat dat koppie echt alle kanten op en duwt ze zich met handjes van je af. Rug tegen borst is het prettigst, of gewoon "zittend" op schoot. Maar dan kijkt ze gewoon stiekem naar de tv hahaha! Dus herken het wel grotendeels, maar maak me er zelf helemaal geen zorgen om. Want we hebben de leukste "gesprekken", ze krijgt een miljoen kusjes per dag en voel ook gewoon dat het haar behoefte is, en dat mag!
18 dagen geleden
Mijn zoontje hangt nog wel graag bij mij maar op mijn borst slapen doet hij niet meer (🥺) horizontaal in mijn armen liggen vind hij wel heel fijn. Denk dat het heel erg per kindje en per fase verschild. Niks om je zorgen om te maken lijkt me. Ze voelt zich waarschijnlijk juist veilig genoeg om meer te focussen op omgeving en ontdekken nu en zal vanzelf wel weer meer naar jou toe trekken ❤️