9 Reacties

2 maanden geleden

Johannesbroodpitmeel helpt helaas niet genoeg tegen het teruggeven van de voeding

2 maanden geleden

Wij hadden dit ook met onze dochter cs had aangegeven iets minder geven miss 100cc proberen of 110 kijken hoe hij daarop reageert

2 maanden geleden

Reactie op rs2024

Wij hadden dit ook met onze dochter cs had aangegeven iets minder geven mis ...
En om de hoeveel uur?

2 maanden geleden

Reactie op annab2002

En om de hoeveel uur?
Wij voeden op verzoek als het moedermelk is maar met nutrilon geven we ook op verzoek vanaf 3 uurtjes heel soms 2,5 als ze echt niks wilt dan eten maar meestal komt ze van zelf elke 3/4 uur en ze is in middels 7 weken zij drinkt 100cc per voeding

2 maanden geleden

Reactie op rs2024

Wij voeden op verzoek als het moedermelk is maar met nutrilon geven we ook ...
Oh dan ga ik dat even proberen! Dankjewel!

2 maanden geleden

Laat hij duidelijk merken wanneer hij genoeg heeft? (Laat hij wel eens wat staan?) En hoe zwaar is hij? Wij zijn vanaf gisteren naar 120+4 schepjes (135ml) met 6 weken en 5 dagen! Daarvoor goten we terug naar 120 ml totaal. Hij laat regelmatig wat staan (10 tot 30ml)en drinkt om de 4uur. Hij woog afgelopen weekend 4535 gram

2 maanden geleden

Reactie op annab2002

Oh dan ga ik dat even proberen! Dankjewel!
Geen probleem zal het gewoon proberen een aankijken bij ons wat het spugen na 1 dag. Gestopt toen we minder gaven gelijk :)

2 maanden geleden

Reactie op Baby22072020

Laat hij duidelijk merken wanneer hij genoeg heeft? (Laat hij wel eens wat ...
Nee eigenlijk niet hij krijgt het altijd wel helemaal op. Hij weegt 4885 gram. Ik heb toch maar even met cjg gebeld🙈 adviseerde toch anti relfux poeder. Ben benieuwd.

2 maanden geleden

Op hoeveel flessen zit je in totaal? Volgens mij kan je met deze hoeveelheid flessen naar om de 4 uur. Onze zoon is morgen 6 weken en wij geven 6/7 flessen 110 ml (afgegoten) weegt 4655 kg.