5 Reacties

één maand geleden

Heb je misschien de afgelopen tijd de flesvoeding verhoogd? Of kan het misschien een stom onderdeel zijn van de 4e sprong? Dat ie toch al lichter slaapt en toch weer wakker word van het gerommel in z’n buik?

één maand geleden

Ik herken dit! Ik geef bv en dacht eerst misschien de oefenhapjes maar die geef ik weinig tot niet door dit. Maar ook echt rond hetzelfde tijdstip! Hier lig je er zo wakker van iedere keer en poepen lukt dan even niet terwijl die eigenlijk nooit last heeft gehad daarvan. Dacht echt dat t aan mij lag maar ben dus niet de enige haha

één maand geleden

Hier ook hetzelfde. Ik maak me er geen zorgen om. Ben allang blij dat hij wel poept!

één maand geleden

Hier ook hetzelfde! Wij zijn juist wel begonnen met oefenhapjes omdat ee dachten dat het misschien juist aan de melk lag. Bij ons maakt dit niet veel verschil. We merken vooral dat hij heel onrustig drinkt tijdens de fles indd.. hij had wel ineens een groeispurt en dus ineens heel veel gedronken. Misschien ligt het daaraan??

één maand geleden

Wij hadden dit maar vanwege de oefenhapjes zijn een week gestopt en toen weer begonnen en leek alles weer normaal