4 Reacties
2 maanden geleden
Heb je al geprobeerd hem in te bakeren wellicht? Ons zoontje wordt daar lekker rustig van en tukt snachts vrij snel weer in na een voeding.
2 maanden geleden
Reactie op Pindakaas0904
Heb je al geprobeerd hem in te bakeren wellicht? Ons zoontje wordt daar lek ...
Hij slaapt alle dutjes en de nacht in de puckababy piek. Hebben ook geprobeerd inbakeren maar maakte geen verschil
2 maanden geleden
Hier een baby van 8 weken. Overdag met alle slaapje ook echt drama. Ik ben naar de osteopaat geweest en ik draag hem nu overdag voor zijn slaapjes in een draagdoek. Ideaal is het niet maar zo slaapt hij wel een stuk beter en kan ik nog wat doen. Volgens osteopaat veel spanning in de nek en middenrif en onze kleine vind het daarom niet heel fijn om op zijn rug te liggen.
2 maanden geleden
Reactie op Vanilla123
Hij slaapt alle dutjes en de nacht in de puckababy piek. Hebben ook geprobe ...
De puckababy piep was hier ook niet genoeg. Kon nog met zijn armen bewegen. Wij gebruiken de pacco (vaak ook te leen bij het cb!), ook dat heeft even tijd nodig eerder ze er aan gewend zijn. Iedere keer switchen van doek of ritueeltje maakt je baby’tje ook onrustig. Hier sliep hij ook alleen in de draagzak. Maar nu sinds donderdag in bed en ook lang! Hij is steeds een uurtje wakker en slaapt dan tot de volgende voeding. Hij is vandaag 8 weken