Mijn dochter van ongeveer 9 maand drinkt de laatste tijd een stuk slechter. Ze krijgt nog borstvoeding en als ik aan het werk ben dus afgekolfde melk, 2x 150 ml. Bij de opvang en oppas drinkt ze nu opeens nog maar 70/80/90 ml. En daarna gaat ze spelen met de speen. Ik merk dat ze bij mij aan de borst ook minder goed drinkt, maar dat kan ik niet precies meten natuurlijk.
Het is ook niet zo dat ze goed eet dus dat het aan het vervangen is. Hapjes doet ze altijd maar 3 hapjes of stukjes brood en daarna houdt zij haar mond dicht.
Zijn er meer die last hebben van dat hun kindje opeens zo slecht drinkt?
Hier ook een slechte drinker van 8 maanden de laatste tijd! Ze drinkt steeds maar rond de 100/120cc. Hield steeds 3u tussen de flessen dus ik dacht doe nu 4u ertussen maar dat helpt niet echt馃槄
De droomvoeding rond 22u gaat er wel heel goed in , zo in 1x 180ml. Geven jullie die ook? Toch weer een beetje rechtgetrokken als ze die goed drinkt.
Mijne dronk al niet top, en had een periode dat ze nog slechter dronk, vergelijkbaar met wat jij aangeeft. Ook bv en kolven als ik werk. Eten ook nog weinig want rapley. Nu opeens drinkt ze weer meer sommige dagen. Zolang ze vrolijk is probeer ik het los te laten!