Baby lijkt veel last te hebben van krampen, ze is nu 9 weken + 4 dagen herkent iemand dit? Normaal zou het verminderen maar het lijkt alleen maar verergerd ze huilt zo ontroostbaar ze huilt totdat ze geen lucht meer krijgt bijna
Nou het ging hier beter rond 8 weken maar sinds een paar dagen is het weer veel erger. Ze is nu 9 weken en 1 dag. Echt vervelend, dacht dat we de piek gehad hadden.
Bij ons zoontje zijn de darmkrampjes na de 6-8 weken piek nog veel erger geworden. Ons zoontje is nu 12 weken oud, en merk nu pas sinds een paar dagen wat verlichting. Hopelijk blijft dat zo!
Ik heb precies hetzelfde! Baby is geboren met 37 weken dus misschien terugg ...
Dit vraag ik mij ook af. Hier ook 37 weken en zie zo op tegen elke voeding momenteel🥺 hier is het tijdens voeden zodra fles eruit haal gillen terwijl duidelijk boer vast zit maar ze past rustig wordt als fles terug krijgt. Het is zelfs echt gokken bij hoeveel ml ze vol zit want ze blijft zelf maar doorgaan anders. Vandaag 9 weken maar gecorrigeerd 6
Hier dacht ik vorige week iets na 8 weken ook dat het beter ging! Maar sinds gisteren weer erg onrustig, maar afgelopen woensdag ook het rotavaccin gehad dus hoop dat het daardoor komt en snel weer voorbij is!
Slaapt overdag ook erg slecht, veel hazenslaapjes van soms 10 min en veel onrustig/ontevreden jengelen....