11 Reacties

één maand geleden

Nou het ging hier beter rond 8 weken maar sinds een paar dagen is het weer veel erger. Ze is nu 9 weken en 1 dag. Echt vervelend, dacht dat we de piek gehad hadden.

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Nou het ging hier beter rond 8 weken maar sinds een paar dagen is het weer ...
Precies hetzelfde hier! Dacht ook dat het beter ging en dacht dat we de piek hadden gehad maar het lijkt nu echt heel erg

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde! Baby is geboren met 37 weken dus misschien teruggerekend kan het kloppen (9-3), werkt dat zo?

één maand geleden

Reactie op Koe1234

Ik heb precies hetzelfde! Baby is geboren met 37 weken dus misschien terugg ...
Onze meid is met 41 weken geboren dus dan klopt het weer niet. Geen idee waar het door komt, maar hoop dat het niet nog een maand zo doorgaat 😅

één maand geleden

Bij ons zoontje zijn de darmkrampjes na de 6-8 weken piek nog veel erger geworden. Ons zoontje is nu 12 weken oud, en merk nu pas sinds een paar dagen wat verlichting. Hopelijk blijft dat zo!

één maand geleden

Reactie op NaomiH93

Bij ons zoontje zijn de darmkrampjes na de 6-8 weken piek nog veel erger ge ...
Oo wat fijn. Ik hoop het ook voor jou en voor ons hihi.

één maand geleden

Hier ook zoontje van 11 weken en nog steeds krampjes. Hij kan er zelfs wakker van worden echt drama. Hopelijk is het voor ons allen snel over

één maand geleden

Reactie op Koe1234

Ik heb precies hetzelfde! Baby is geboren met 37 weken dus misschien terugg ...
Dit vraag ik mij ook af. Hier ook 37 weken en zie zo op tegen elke voeding momenteel🥺 hier is het tijdens voeden zodra fles eruit haal gillen terwijl duidelijk boer vast zit maar ze past rustig wordt als fles terug krijgt. Het is zelfs echt gokken bij hoeveel ml ze vol zit want ze blijft zelf maar doorgaan anders. Vandaag 9 weken maar gecorrigeerd 6

één maand geleden

Hier dacht ik vorige week iets na 8 weken ook dat het beter ging! Maar sinds gisteren weer erg onrustig, maar afgelopen woensdag ook het rotavaccin gehad dus hoop dat het daardoor komt en snel weer voorbij is! Slaapt overdag ook erg slecht, veel hazenslaapjes van soms 10 min en veel onrustig/ontevreden jengelen....

één maand geleden

Zelfde verhaal! Ruim 9 weken nu, en lijkt deze week opeens erger !! Ook rotavaccin gehad, maar echt kramp, onrustig en super korte slaapjes.

één maand geleden

Hier was het een week geleden eindelijk rustiger, maar sinds zaterdag weer drama. Ze huilt harder dan ooit, voel me zo machteloos