30 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op inspiratieloos

Gaat het huidje bij jullie baby’s ook eerst ruw worden en schilferen voorda ...
Dat zou ook zomaar berg kunnen zijn. Ons zoontje heeft het heel erg op zijn voorhoofd / wenkbrauwen. Toevallig gister bij CB geweest en het gevraagd. En die bevestige dat het berg was.

2 maanden geleden

Reactie op DeniseHK94

Ja dat is bij ons ook maar denk meer dat het een goed teken is toch?
Ja ik ga dan opeens twijfelen, dat het niet eczeem is ofzo 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Dat zou ook zomaar berg kunnen zijn. Ons zoontje heeft het heel erg op zijn ...
Oh ja dat heeft hij ook op zijn oren en boven zijn wenkbrauwen. Echt van de gele korstjes

2 maanden geleden

Oh ja dat heeft hij ook op zijn oren en boven zijn wenkbrauwen. Echt van de ...
Dat heeft onze niet. Meer dat de puistjes zijn uitgedroogd en het gaat vervellen alsof er nieuwe huid groeit maar geen gele korsten.

2 maanden geleden

Oh ja dat heeft hij ook op zijn oren en boven zijn wenkbrauwen. Echt van de ...
Ja dat is berg en geen baby acne. Het gaan vanzelf weg maar ik vond het in het zicht heel vervelend. Heb huidolie gekocht van Neutral daarvoor. Dit smeer ik erop de dag voordat hij in bad/douche gaat. Als die dan geweekt in het water heeft kun je het met een zachte borstel deels eraf halen 😃 het komt wel elke x terug dus je zult het wel moeten herhalen ( als je er iets aan wilt doen natuurlijk) haha

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Ja dat is berg en geen baby acne. Het gaan vanzelf weg maar ik vond het in ...
Ja het ziet er allemaal niet echt fraai uit hè, hopelijk trekt het snel weg 😅

2 maanden geleden

Hier heeft vette creme de boel in eerste instantie verergert. Juist schoon houden met water en niks erop doen heeft gezorgd dat het helemaal weg is. Heeft wel even geduurd!

2 maanden geleden

Gaat het huidje bij jullie baby’s ook eerst ruw worden en schilferen voorda ...
Wij hebben een dermatoloog laten meekijken en te horen gekregen dat er naast baby acne sprake is van eczeem toen de huid heel ruw werd en hij zo schilverde dat het net was of hij schubben had, leek wel wat verbrand, de vellen hingen aan zijn oortjes... Wij smeren kokosolie en dat werkt als een tiet! Er is een hormoonzal voorgeschreven als een natuurlijk product niet helpt, maar we hopen het niet te hoeven gebruiken.

2 maanden geleden

Ze zat bij ons ook volledig onder en knal rood na een week toch Mustela gekocht. Hebben het nu 2 dagen gebruikt en het is niet weg maar wel minder en vooral veel rustiger dus minder rood.