8 Reacties

13 dagen geleden

Ik kan je heel goed snappen! Maar hoe fijn is het dat je kleine zo goed geslapen heeft? Misschien kan je vragen wat opa en oma hebben gedaan? Sowieso hoor ik vaak dat kindjes bijv. Op de opvang of bij oppas beter slaapt dan wanneer ze thuis slapen. Ook bureauslaap op Insta beaamt dit (fijn account trouwens). Je doet niks verkeerds, misschien wat anders dan opa en oma maar dat maakt niet uit. Voor je kindje is het goed dat hij door verschillende mensen gerustgesteld kan worden en naar bed gebracht kan worden :) Zet hem op mama! 🙏🏻

13 dagen geleden

onze baby kan bij de gastouder zelfstandig inslaap vallen, en thuis kan alleen mama helpen met slapen. zodra andere haar vasthebben als ze moe is zet ze het op een schreeuwen. maar bij de gastouder dus niet, en slaapt ze voorbeeldig. ik snap je helemaal

13 dagen geleden

Het is 1 dag geweest, zou je daar nog niet te veel op vast pinnen dat het ook zo blijft! Kan ook toeval zijn geweest. Hoop ik natuurlijk niet, alleen maar fijn als je baby goede dutjes doet. Al zou ik mezelf ook wel afvragen wat ik dan verkeerd doe hoor! Mogelijk vragen wat zij misschien hebben gedaan wat leek te helpen?

13 dagen geleden

Je kindje doet bij opa en oma ook weer andere indrukken op en die kunnen flink vermoeiend zijn. Dat wordt vaak middels slaap verwerkt. Daarnaast vraag ik me wel eens af hoe snel en/of ze reageren op ieder huiltje zoals ik dat doe, maar dat is heel persoonlijk 😅

13 dagen geleden

Heel erg herkenbaar! Onze dochter slaapt vaak 1 nachtje bij mn ouders en dan slaapt ze zowel overdag als snachts voorbeeldig. De kinder coach uit het ZK vertelde dat dit komt omdat er dan een cyclus doorbroken wordt en dit niets heeft te maken met of wij iets dan minder goed aanpakken of iets.

13 dagen geleden

In het begin sliep ons zoontje bij m’n schoonouders zoveel beter dan thuis. Tegenwoordig moeten ze enorm veel moeite doen voor 1 slaapje en slaapt hij thuis veel vaker en zonder moeite. Dus het kan ook ineens wisselen.

13 dagen geleden

Meer indrukken te verwerken en het is gewoon heel fijn om bij mama te zijn... en die was er niet!

12 dagen geleden

Ik heb precies het zelfde hoor. Op de opvang en bij andere mensen die oppassen slaapt ze veel beter dan wanneer ze met mij is. En ik houd me echt aan wakker en slaap tijden. Nu welk ik zelf ook in de kinderopvang en ik kan uit ervaring vertellen dat het niet aan jou manier van doen ligt maar aan het feit dat hij gewoon graag bij jou is. Vreemde ogen dwingen af en jij bent alles behalve dat. Je doet het super alleen al doordat je er mee bezig bent om het zo goed mogelijk aan te pakken en hulp of advies te vragen. Hou vol en blijf consequent en dan zal het vanzelf een keer goed komen!(: